Gratis (Aangeboden)

door Hans Rausch † @, Den-Haag, 24-01-2021, 13:04 (1187 dagen geleden)

Gratis opruiming van hoofdzakelijk onderdelen in vakkenbakken, doosjes en bakjes. Ook diverse apparaten en meetapparatuur. Te veel om er alle foto’s van op de site te plaatsen. Transistors en diodes hoofdzakelijk germanium. AF135 is ongestempeld en zouden grotendeels defect zijn. Cosem SFT12 is door forumleden getest en zou slecht of defect zijn. Maar ik bleef ze als verzamelaar leuk vinden. Rest heb ik eenvoudig getest in mijn Pionier bouwdozen en werkte. Die stelt daar natuurlijk geen hoge eisen aan. Dat zijn er heel veel!
KPN dozen op de filmpjes horen er niet bij. Stonden in de stelling zonder dat ik erbij nadacht.
VOORWAARDEN:
Code op YT is: HR Hal deel1 deel en 1 aan elkaar. Zo zijn er 4 filmpjes die je eerst goed moet bekijken.
Reacties volgens het protocol van het forum en deze voorwaarden.
Alles in 1 keer ophalen. Desnoods met meerdere vervoersmiddelen en personen. Alles staat nu in een Lundiarek van 12 meter met 9 planken per meter. Dit rek kun je er eventueel, indien nodig, gratis bij krijgen. Maar alleen als het niet anders kan. Zelf loshalen en laden. Zeer eenvoudig.
Je bent al langer lid van dit forum. Alleen die komen voor gratis ophalen in aanmerking.
Geen berichten als je niet 100% aan de voorwaarden kunt voldoen. Wie als eerste aan alle voorwaarden kan voldoen krijgt het toegewezen en kan het gratis ophalen.
Bij geen reactie/toezegging of voldoen aan de voorwaarden ga ik automatisch naar de volgende. Op volgorde van binnenkomst.
Je kan alles op zeer korte termijn ophalen in 1 x is een vereiste. Zonder uitzonderingen.
Alleen voor hobbyisten of verzamelaars, niet voor handelaren.
Selecteren op eigen terrein, niet bij mij.
Dozen/ kratten zelf regelen. Alles zit nu in vakkendozen, doosjes en plastic bakjes.
Geen toilet of wasgelegenheid aanwezig.
Omtrent de werking van transistors en dergelijke kan ik geen garantie geven. Meerdere types zijn al ruim 50 jaar oud. Meten is weten.
Corona regels zijn van toepassing. Voldoende afstand en mondkapjes. Handhygiëne materiaal meenemen.
Op te halen in bedrijfsruimte in Den-Haag op de begane grond. Parkeren voor de laaddeur. Er gaat niks los de deur uit!
Serieuze reacties zie ik graag tegemoet!

--
Hans Rausch

Gratis

door Cornelisjan @, Lunteren, 24-01-2021, 13:28 (1187 dagen geleden) @ Hans Rausch †
Gewijzigd door Cornelisjan, 24-01-2021, 13:30

Beste Hans,

Ik denk aan de voorwaarden te kunnen voldoen en heb interesse in de partij onderdelen.

Ik stuur u zo snel als mogelijk een mail.

Mvg.

Cor

Gratis

door Cornelisjan @, Lunteren, 24-01-2021, 17:11 (1187 dagen geleden) @ Cornelisjan

Aanvullende informatie:

1 Heb alle 4 stuks youtubes gezien

2 Zit meerdere jaren op Forum

3 Kan alles in keer op korte termijn ophalen

4 Ik ben geen handelaar

5 De wensen van Hans worden zoveel als mogelijk gerespecteerd m.b.t. herverdeling onder
hobbyisten

Gratis

door Hans Rausch † @, Den-Haag, 24-01-2021, 18:55 (1187 dagen geleden) @ Cornelisjan

Klopt Cornelisjan. Dan weten de leden dat ze niet meer hoeven te reageren. Hans

--
Hans Rausch

Gratis

door FredDijksman @, 24-01-2021, 15:39 (1187 dagen geleden) @ Hans Rausch †

Ik denk dat ik aan de voorwaarden voldoe en kan alles in 1 keer ophalen.
Kom met een busje en neem alles mee.
Ik hoor wel even
Groet
Fred

Gratis

door Hans Rausch † @, Den-Haag, 24-01-2021, 19:24 (1187 dagen geleden) @ FredDijksman

Hallo Fred, goedenavond. De eerste heeft wegens omstandigheden afgezegd. Wel zo netjes dan hoeven we ook niet verder te onderhandelen en nadere afspraken te maken. Jij was de tweede dus daarom neem ik contact op. Mijn vraag is nu of je het Lundia rek ook nodig hebt. Dat is namelijk er bij aangeboden voor als men de elektronica niet kwijt zou kunnen. Anders hou ik die zelf. Het is ook belangrijk dat je eerst de filmpjes bekijkt. Dan zie je wat en hoeveel het is. Past echt niet in 1 x in een busje. Alles in 1 x weg is wel 1 van de voorwaarde. Laat mij ook weten wat verder de mogelijkheden zijn wat en wanneer wat ophalen betreft. Groet, Hans

--
Hans Rausch

Gratis

door FredDijksman @, 24-01-2021, 23:40 (1187 dagen geleden) @ Hans Rausch †

Hallo Hans,
Ik stuur je een mailtje via de envelop
Fred

Gratis

door FredDijksman @, 25-01-2021, 10:04 (1186 dagen geleden) @ Hans Rausch †

Hallo Hans,
Zoals ik je ook per mail heb laten weten trek ik mij ook terug om de spullen bij je op te halen, vooral de voorwaarde dat je het niet voor handelaren is maakt het voor mij vrijwel onmogelijk om hier behoorlijk wat extra kosten voor te maken. Ik wil het niet nu ophalen om er alsnog later mee te gaan handelen, dat vind ik niet eerlijk tegenover jou.
Ik hoop dat je het snel geregeld krijgt,
Veel sterkte in de komende tijd.
Fred Dijksman

Gratis

door Hans Rausch † @, Den-Haag, 25-01-2021, 10:38 (1186 dagen geleden) @ FredDijksman

Hallo Fred. Bedankt voor je berichten. Ik heb het gelezen. Verder geen probleem hoor. 1 ding heb je echter niet goed begrepen. Ik wil graag dat een hobbyist er nog plezier van heeft. Wat niet interessant is moet hij dan maar verkopen op een beurs of dergelijke. Of wat echt onbruikbaar is naar de reiniging brengen. Dus mensen die niks met het materiaal hebben waar echt mooie en leuke dingen bij zitten en het puur en alleen voor de handel willen hebben heb ik liever niet. Mijn doel is er iemand blij mee maken die de ruimte heeft en ik ben er dan vanaf. Vriendelijke groeten van Hans

--
Hans Rausch

Gratis

door franc @, Loosbroek, 24-01-2021, 16:49 (1187 dagen geleden) @ Hans Rausch †

Hallo,

Ik heb wel belang bij het Lundia rek of een deel daarvan mocht dat overblijven.

Met vriendelijke groet Frank

Gratis

door Hans Rausch † @, Den-Haag, 24-01-2021, 18:59 (1187 dagen geleden) @ franc

Hallo Frank. Elektronica is al toegezegd aan degene die het eerste reageerde en aan de voorwaarde voldeed. Lundia rek kon daar eventueel bij als opslag een probleem was voor degene die de elektronica kwam ophalen. Vriendelijke groeten van Hans

--
Hans Rausch

Gratis

door franc @, Loosbroek, 24-01-2021, 19:08 (1187 dagen geleden) @ Hans Rausch †

Oké Hans,

Respecteer ik.
Dank voor uw berichtje!

Met vriendelijke groet Frank

Gratis

door Hans Rausch † @, Den-Haag, 24-01-2021, 18:53 (1187 dagen geleden) @ Hans Rausch †

Voor zo het er nu naar uit ziet ben ik overeengekomen met Cornelisjan oftewel Cor. Hij was de eerste in de rij en kan aan de gestelde voorwaarden voldoen voor zover ik kan overzien. Reacties hebben dus verder geen zin. Mocht het door omstandigheden niet door kunnen gaan dan meld ik mij opnieuw voor de tweede in de rij. Vriendelijke groeten, Hans

--
Hans Rausch

Gratis

door Cornelisjan @, Lunteren, 24-01-2021, 19:06 (1187 dagen geleden) @ Hans Rausch †
Gewijzigd door Cornelisjan, 24-01-2021, 19:11

Beste Hans,

Helaas was je me net voor zie je mail.

Ik zie helaas af van je mooie aanbieding en de redenen heb ik genoemd in de mail.

Wat mij betreft mag nr 2 voorgedragen worden.

Ik wil u heel hartelijk bedanken en wens u heel veel sterkte in de komende periode.

Met vriendelijke groet,

Cor

Gratis

door Hans Rausch † @, Den-Haag, 24-01-2021, 19:28 (1187 dagen geleden) @ Cornelisjan

Hoi Cornelisjan. Ja, berichten passeerde net elkaar. Bedankt voor je bericht. Duidelijk. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Beter nu dan een paar dagen later. Geeft niet hoor, ik ga gewoon naar de volgende. Jij ook het allerbeste en de vriendelijke groeten van Hans

--
Hans Rausch

Gratis

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 25-01-2021, 11:05 (1186 dagen geleden) @ Hans Rausch †

Ik heb wel belangstelling en heb je een bericht gestuurd.

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Gratis

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 27-01-2021, 17:30 (1184 dagen geleden) @ Hans Rausch †

Ik kan aan alle voorwaarden voldoen en heb inmiddels ook mail gestuurd.

powered by my little forum