supertech ACN 7201VD (Aangeboden)

door Veldepukk @, 01-05-2021, 21:38 (1089 dagen geleden)

Ik bied deze oude campingtv aan. Zwart/wit.
Jarenlang gebruikt en toen kwijtgeraakt op zolder en weer teruggevonden.
Zijn er liefhebbers?
Ik woon in Amsterdam

Mieke de Graan

supertech ACN 7201VD

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 01-05-2021, 23:28 (1089 dagen geleden) @ Veldepukk
Gewijzigd door Forumbeheer, 01-05-2021, 23:32

Welkom op het forum!

Het antwoord op de vraag is vast wel ja. Alleen dan heb ik wel een wedervraag. Om bieden via het forum of achter het net vissen te voorkomen, zou je een vraagprijs willen vermelden? Je mag deze na een paar dagen ook nog aanpassen als er geen interesse is. Gratis ophalen is ook een optie. Verder is de gunning op volgorde van reactie, als je er met de eerste die op het forum reageert niet uitkomt, dan de tweede, enz. Als dat niet binnen redelijke tijd lukt, kun je altijd nog naar marktplaats, catawiki of ebay, etc. uitwijken.

Ook kan het voor de verkoop nog helpen om een paar foto's bij te voegen (knopje upload), want het model is niet direct via het internet terug te vinden. Ik verzamel zelf TV's maar het zegt mij zo gauw even niets.

supertech ACN 7201VD

door Veldepukk @, 01-05-2021, 23:42 (1089 dagen geleden) @ Forumbeheer

Ik vond een foto op google en zo kwam ik bij jullie terecht. Ik zal morgen bij daglicht foto's maken. En bedenken wat ik ervoor wil hebben; dacht aan een lekkere rode fles wijn of zo maar het mag ook in geld betaald worden dan koop ik hem zelf.
Dank voor je reactie en ik zoek echt iemand die ik er plezier mee kan doen.
En ga idd richting Marktplaats als er bij jullie niemand is.
dank
Mieke

Er staan al foto's onder de noemer datering kleine tv's in 'Algemeen"; het heet ook wel MiniCar TV

powered by my little forum