TFT icm telefoon (Aangeboden)

door ffeilers @, Breda, 06-07-2021, 14:58 (997 dagen geleden)

Is het mogelijk om op een tft scherm het beeld van je telefoon weer te geven?
Het scherm heeft geen hdmi ingang, alleen de bekende gele video aansluiting.
mvg
Frans

[image]
[image]

TFT icm telefoon

door ffeilers @, Breda, 06-07-2021, 17:11 (997 dagen geleden) @ ffeilers

Is het mogelijk om op een tft scherm het beeld van je telefoon weer te geven?
Het scherm heeft geen hdmi ingang, alleen de bekende gele video aansluiting.
mvg
Frans

[image]
[image]

verkeerde rubiek, sorry !!!!

TFT icm telefoon

door Rob Krabbendam ⌂ @, Hellevoetsluis, 06-07-2021, 17:43 (997 dagen geleden) @ ffeilers

Misschien voor een iPhone met ouderwetse brede stekker (t/m iPhone 4S). Die leverde nog analoog geluid + PAL-signaal. Ik heb geloof ik nog ergens een Apple kabel met aan één kant de welbekende rood/wit/gele tulpjes.

Maar eigenlijk heeft een schermpje met analoge input en zo'n lage resolutie niet veel praktische toepassingen meer. Net als een iPhone 4S overigens.

TFT icm telefoon

door ffeilers @, Breda, 06-07-2021, 18:01 (997 dagen geleden) @ Rob Krabbendam
Gewijzigd door ffeilers, 06-07-2021, 18:02

Oeps dat had ik er bij moeten zetten, ben geen iphone gebruiker , maar altjd phone met android
Maar .... weten dat het niet kan of niet tot het gewenste resultaat leidt is ook belangrijk !!
mvg
Frans

TFT icm telefoon

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 06-07-2021, 23:00 (996 dagen geleden) @ ffeilers

Sommige oude Nokia modellen konden dat ook. Uit de tijd dat Symbian Android links en rechts voorbijliep, maar toen verkochten ze de boel aan MS. In de praktijk denk ik dat het niet gaat werken op de gemiddelde Android, met nog een kansje dat er op een of andere manier HDMI uit je telefoon komt. Hangt erg van het model af.

TFT icm telefoon

door ffeilers @, Breda, 07-07-2021, 08:27 (996 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Sommige oude Nokia modellen konden dat ook. Uit de tijd dat Symbian Android links en rechts voorbijliep, maar toen verkochten ze de boel aan MS. In de praktijk denk ik dat het niet gaat werken op de gemiddelde Android, met nog een kansje dat er op een of andere manier HDMI uit je telefoon komt. Hangt erg van het model af.


Modellen zijn: Huawei P30 pro of een Elephone U pro

mvg
Frans

TFT icm telefoon

door ronnie van dalen @, Hoogeveen, 06-07-2021, 22:42 (996 dagen geleden) @ ffeilers

Via een boel omzetters zal het misschien lukken.
Aleen als je telefoon hdmi over usb ondersteund trouwens.

micro usb (of usb-c) naar hdmi
dan
hdmi naar composiet

https://lifehacker.com/how-do-i-stream-my-android-phone-to-an-older-tv-1837708025

powered by my little forum