PTT Beantwoorder Manhattan 300 (Gezocht)

door frits @, Meppen Dtsl., 02-12-2023, 13:19 (149 dagen geleden)
Gewijzigd door frits, 02-12-2023, 13:24

Beste Forummers,
Ben onlangs in het bezit gekomen van een PTT antwoordapparaat Manhattan 300 echter zonder
handleiding. Normaal vind je op het net van PTT apparatuur overal handleidingen maar van
dit apparaat heb ik niets kunnen vinden. Het apparaat werkt maar sommige bedieningsknopjes
kan ik niet thuisbrengen. Kan iemand mij hiermee verder helpen?
Met vriendelijke groet Frits.
[image]

PTT Beantwoorder Manhattan 300

door Ger @, Walterswald, 02-12-2023, 19:03 (149 dagen geleden) @ frits

Frits
Kan je ook een foto van de gebruiksaanwijzing van het deksel plaatsen?
De onderste 4 zijn van de cassette recorder om de berichten af te luisteren

PTT Beantwoorder Manhattan 300

door frits @, Meppen Dtsl., 03-12-2023, 00:39 (148 dagen geleden) @ Ger

Beste Ger,
Bedankt voor je reactie. Waarom je graag een foto wilt van de gebruiksaanwijzing op de deksel is mij niet helemaal duidelijk maar bij deze. Aan de hand van deze handleiding is het apparaat
te bedienen maar er zijn een paar knoppen voor extra functies die in deze handleiding niet vermeld worden. O.a. de knop Belsignaal en een knop met een timersymbool erop.
Verder bestaat er nog een mogelijkheid een externe microfoon aan te sluiten en dit soort dingen hoopte ik in de gebruiksaanwijzing van het apparaat te kunnen vinden.
Op dit moment werkt het naar behoren bij een oproepsignaal van de normale buitenlijn echter bij een groeps signaal dat afgaat als er iemand aanbelt bij het buitendeur en dat bestaat uit 5 korte belsignalen op alle toestellen reageert de beantwoorder niet. Waarschijnlijk zal het toestel op dit belsignaal aangepast moeten worden dat hoopte ik ook in de beschrijving te vinden (mogelijk met de knop belsignaal.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en hoop dat er mogelijk forummers zijn die mij kunnen tippen waar ik de benodigde handleiding zou kunnen vinden.
Met vriendelijk groet,
Frits[image]

PTT Beantwoorder Manhattan 300

door Henk Waardenburg @, Doesburg, 03-12-2023, 12:48 (148 dagen geleden) @ frits

Hallo Frits,

Ik heb de handleiding hier voor mij liggen.
Het zijn 50 pagina's en dat is een beetje veel werk om te scannen en versturen temeer omdat ik daar niet handig in ben.
Misschien kan ik per e-mail een paar van je vragen beantwoorden en misschien een beperkt aantal relevante bladzijden doorsturen?

Ik wacht je mailbericht even af.

Met vriendelijke groet,

Henk Waardenburg

PTT Beantwoorder Manhattan 300

door frits @, Meppen Dtsl., 03-12-2023, 14:20 (148 dagen geleden) @ Henk Waardenburg

Beste Henk,
Bedankt voor je reactie ik stuur je een mailtje onder het envelopje.

PTT Beantwoorder Manhattan 300

door frits @, Meppen Dtsl., 03-12-2023, 17:15 (148 dagen geleden) @ frits

Beste Forummers,
Probleem dankzij reactie van Henk opgelost. Dit draadje kan gesloten worden.
Nog dank aan allen!!!
Met vriendelijke groet,
Frits

powered by my little forum