Donatieronde 2024 (Algemeen)

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 07-01-2024, 00:34 (113 dagen geleden)
Gewijzigd door Forumbeheer, 27-02-2024, 02:38

Beste forumgebruikers,

Op het NFOR kreeg ik alweer een verzoek om de donatieronde te starten, en die houd ik graag tegelijk dus zodoende doe ik ook hier weer de aftrap.

Elke donatie is welkom. Het gaat uiteindelijk ook om het gebaar. Wat er overschiet, investeer ik zoveel mogelijk in het verdere behoud van online electronica-erfgoed en het online beschikbaar maken van informatie die dat nog niet is.

Mijn bankgegevens zijn:
NL88INGB0003644472
t.n.v. M.A.E.Bakker, Delft

Voor buitenlandse transacties hoort daar ook nog de BIC/SWIFT bij: INGBNL2A

Onder vermelding van: donatie transistorforum en je gebruikersnaam (*)

Vermeld hierbij a.u.b. dat het gaat om het transistorforum (of voor beide fora in 1 keer); op het NFOR start ik een gelijktijdige donatieronde.

Verder mag je me natuurlijk altijd mailen, of in persoon aanspreken op de NVHR-ruilbeurs als je vragen of opmerkingen hebt over doneren of de verdere beslommeringen rond het forum.


(*) Als je geen gebruikersnaam vermeldt zal ik de donatie als anoniem beschouwen en niet met naam opnemen in de "erelijst" die ik naar voorbeeld van het NFOR zal bijhouden.

Donatieronde 2024

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 26-02-2024, 00:05 (63 dagen geleden) @ Forumbeheer

Iedereen wederom hartelijk dank voor de donaties! Ik mag niet klagen over de animo en zal ze nuttig besteden. Wat er overschiet na betaling van de forumkosten wordt zoveel mogelijk gebruikt voor (digitaal) behoud van erfgoed. Degenen die nog niet gedoneerd hebben maar dat wel van plan waren, kunnen dat op elk gewenst moment alsnog doen.

De erelijst van donateurs is bijgewerkt t/m 22 februari en werk ik spoedig verder bij.

powered by my little forum