transistorradio (Aangeboden)

door henk oudenampsen @, Borculo, 16-10-2011, 14:07 (4585 dagen geleden)

Te koop een serie transistor radio's voor 20 euro.
[image]

En de volgende serie voor 30 euro.
[image]

En de laatste serie voor 30 euro.
[image]

Voor alle aparaten geld: Ik weet niet of ze werken. Deze kunnen mee naar driebergen. Henk.

transistorradio

door michelkeyzer, 19-10-2011, 07:04 (4582 dagen geleden) @ henk oudenampsen

Hallo Mr Oudenampsen,

Ik ben Michel Keyzer een Nederlander die al geruime tijd in Belgiƫ woont. Ik verzamel transistorradios uit de jaren 50-70. Een andere radiovriend uit Nederland, Paul van der Mast uit Ulvenhout liet mij horen dat u een paar transistors te koop hebt. Ik heb belangstelling in serie nummer 3 met o.a.een blauwe Akkord. Heeft u ze nog ? Wilt u ze voor mij reserveren? Zo ja hoe mag ik u dan betalen?
Alvast vriendelijke dank

MichelKeyzer


Omwille van pricacy zijn de adres- en telefoongegevens door het Forumbeheer verwijderd. Elke geregistreerde forumgebruiker is d.m.v. het envelopje achter zijn gebruikersnaam via email te benaderen.

transistorradio

door TransistorTube, 20-10-2011, 15:24 (4581 dagen geleden) @ henk oudenampsen

Hallo Henk,

Ik geloof niet dat je je handel verstuurd, dus wanneer je er met de andere gegadigde niet uit kan komen, wil ik lot 3 wel van je overnemen in Driebergen....
Ik hoor het wel van je.:m:

Vriendelijke groeten, TT :-D

transistorradio

door Paul van der Mast @, Ulvenhout, 21-10-2011, 09:29 (4580 dagen geleden) @ henk oudenampsen

Beste Henk,

Mocht je inderdaad serie 3 niet zou willen verzenden, dan neem ik die in Driebergen van je over NAMENS MICHEL KEYZER, om hem de radio's later te overhandigen. Michel komt regelmatig bij mij langs, vandaar.
Ik hoor het graag van je.

Groeten,
Paul van der Mast

powered by my little forum