Display Elektronica geen contact mogelijk (Algemeen)

door DirkHartland @, Rhoon, 22-01-2024, 11:48 (98 dagen geleden)

Beste forumleden,

Hoe is jullie ervaring met internet bestellen bij Display Elektronica in Haarlem?
Ik probeer al bijna een week telefonisch en middels contact formulieren contact te krijgen. Na meerdere malen telefonisch berichten te hebben ingesproken en formulieren te sturen geen enkele reactie.

Weten jullie een andere manier om toch Display Elektronica te pakken te krijgen?
Lijkt mij toch een goede internet winkel.

Vriendelijk groet, Dirk

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Arjan Havelaar @, 22-01-2024, 12:54 (98 dagen geleden) @ DirkHartland

Hallo Dirk,

Daar liep ik een tijdje geleden ook tegenaan.
Lees dit topic even door:

https://www.transistorforum.nl/forum/index.php?id=74875

Mogelijk is het er nog niet van gekomen om te klagen bij zijn shopprovider.

Met vriendelijke groet,

Arjan

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 22-01-2024, 18:59 (97 dagen geleden) @ Arjan Havelaar
Gewijzigd door Maarten Bakker, 22-01-2024, 19:01

Contactformulier schijnt inderdaad nog niet goed te werken, en CCVShop en service kan je beter niet in 1 zin uitspreken... Maar er wordt achter de schermen wel aan gewerkt.

Bellen is in theorie het betrouwbaarste, maar niet als er klanten in de winkel staan want Henk staat meestal in zijn eentje.

Om wat voor vraag gaat het?

Display Elektronica geen contact mogelijk

door DirkHartland @, Rhoon, 22-01-2024, 22:04 (97 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door DirkHartland, 22-01-2024, 22:08

Hallo Maarten,

Gaat om een verkeerde levering.
Besteld (o.a.) een klosje soldeertin van 250 gram, gekregen een klosje van 100 gram.
Had in één van de contactformulieren voorgesteld om een klosje van 100 gram na te sturen, is het voor mij dan afgehandeld.
Maar ja, als de contactformulieren niet doorkomen en het telefonisch niet lukt.
(Betreft order 5018)

Groet, Dirk

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Hans van Kampen @, Voorhout, 22-01-2024, 20:15 (97 dagen geleden) @ DirkHartland
Gewijzigd door Hans van Kampen, 22-01-2024, 20:17

Klopt, ik kon (er schijnt maar één man te staan) display ook keer op keer niet bereiken, ook de volgende dag vroeg niet. Inderdaad met klant bezig dan. Ook na inspreken voicemail geen reactie later.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Display Elektronica geen contact mogelijk

door DirkHartland @, Rhoon, 22-01-2024, 22:17 (97 dagen geleden) @ DirkHartland

Hallo Arjan en Hans,

Ik dacht inderdaad in het verleden hierover (het moeilijk contact maken) iets gelezen te hebben.
Valt inderdaad niet mee als je er alleen voor staat, echter je zou hierover iets op je site kunnen zetten.
Maar aan de andere kant; je mag toch wel verwachten (meerdere ingesproken berichten) dat je uiteindelijk een reactie zou krijgen.
We wachten het wel af.

Bedankt voor jullie reacties. Groet, Dirk

Display Elektronica geen contact mogelijk

door DirkHartland @, Rhoon, 23-01-2024, 16:09 (96 dagen geleden) @ DirkHartland

Display (Henk) heeft het goede artikel opgestuurd!
Prima service, jammer van het moeilijk contact maken. Reden duidelijk, geen probleem.
Ik was niet thuis, wist niet dat het opgestuurd zou worden.
Morgenochtend ophalen bij een DPD ophaalpunt.

Met vriendelijke groet, Dirk

Display Elektronica geen contact mogelijk

door franc @, Loosbroek, 23-01-2024, 19:04 (96 dagen geleden) @ DirkHartland

Als ik de website zo bekijk kun je beter naar de winkel zelf gaan, die zoek machines schieten ook niet op.
De site geeft totaal geen indruk van hetgeen er allemaal te krijgen is.
Al is de website in aanbouw, je zou toch iets een indruk moeten krijgen van wat er te koop is.
En evt een bestelling plaatsen.

Was verder altijd wel een mooie winkel waar veel te krijgen is(was).

Mvg Frank

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-01-2024, 19:15 (96 dagen geleden) @ franc
Gewijzigd door Maarten Bakker, 23-01-2024, 19:23

Die website bevalt ook vanaf de andere kant niet, dus je bent als klant niet de enige die daar mee in zijn maag zit. Dat zal opgelost worden maar over lopende zaken kan ik weinig zeggen.

Overigens altijd leuk om er langs te gaan als je een beetje in de buurt zit (als je van verder komt kun je ook even door naar de BACO, maar dat is wel minder interessant geworden dan vroeger). Er ligt tegenwoordig ook veel modelbouw, maar als je wat naar achter of naar opzij loopt ook leuk snuffelen tussen de schappen met elektronica en dan achter de balie de bekende grijze ladenkasten met componenten zoals dat bij Display altijd geweest is.

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Hans van Kampen @, Voorhout, 23-01-2024, 22:16 (96 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Ik was laatst bij BACO en de winkel is al aan het inkrimpen, helemaal achterin de winkel is een wand 2 meter naar voren geplaatst en al het groene leger spul (elektronica) is er niet meer. Er stond ook weinig surplus. Tsja, hoe lang nog?

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-01-2024, 19:17 (96 dagen geleden) @ DirkHartland

Ik was er vanmiddag even, hij wist meteen over welk pakje het ging. Het laatste berichtje van het contactformulier was goed binnengekomen en er lag een 250g rolletje klaar bij de uitgaande batch voor PostNL. Zal je inderdaad morgen in huis hebben als het goed is.

Display Elektronica geen contact mogelijk

door DirkHartland @, Rhoon, 24-01-2024, 07:14 (96 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Maarten, hartelijk dank :)

Groet, Dirk

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-01-2024, 19:29 (96 dagen geleden) @ DirkHartland

Algemeen nog even wat tips qua bereikbaarheid voor toekomstige lezers. In de ochtend is het vaak wat rustiger, op zaterdag is het meestal erg druk en maandag is Display gesloten (die traditie is al vanaf het prille begin geloof ik, in elk geval in de tijd dat ik er voor het eerst kwam als klein jochie ook al).

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Hersteller @, Haarlem, 23-01-2024, 21:49 (96 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Maarten, het was toch eerst Radio Kleinhout en Radio Marco toen we klein waren en later pas Display op de Kampervest? Of ben ik iets ouder?

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-01-2024, 22:08 (96 dagen geleden) @ Hersteller

Ik ben van na Marco, heb het nog wel gekend als reparatiebedrijf. Display aan de Kampervest, Kleinhout en Riton lagen op m'n fietsroute vroeger. Display was in 1979 de nieuwkomer in Haarlem, dus m'n vader ging eigenlijk altijd naar Kleinhout in de tijd dat hij wat met elektronica deed.

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Bapaktua ⌂ @, Haarlem, 23-01-2024, 22:25 (96 dagen geleden) @ Maarten Bakker

@Maarten
dus m'n vader ging eigenlijk altijd naar Kleinhout in de tijd dat hij wat met elektronica deed.

En misschien heb ik die vader dan wel in de winkel aan onderdelen geholpen.
Of zijn radio/tv buizen op de AVO buizentester getest.
1 dubbeltje per stuk.
Soms kwamen er klanten op zaterdagmiddag halfzes met een zak buizen die getest moesten worden.
Had ik s'avonds een paar kapotte vingertoppen door het verdraaien van die duimwiel schakelaars bovenop. :fir
Periode 1960-1961, dus tot aan mijn Klu-diensttijd.
Mr. Kalden was de bedrijfsleider.
Ruud

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 23-01-2024, 22:34 (96 dagen geleden) @ Bapaktua
Gewijzigd door Maarten Bakker, 23-01-2024, 22:43

In november 1961 richtte mijn vader zijn bedrijf "Elba" op. Hij was niet heel lang daarvoor uit Den Haag (waar hij kort bij Van der Heem en daarna bij het Neher lab heeft gewerkt) aan komen spoelen in Haarlem (Dutrystraat) en heeft nog een tijdje bij de N.V. Nederland gewerkt voordat hij definitief voor zichzelf begon. Het zou dus misschien net kunnen dat jullie elkaar bij Kleinhout tegengekomen zijn ergens in 1961.

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Goldline @, Oranjedorp, 23-01-2024, 22:37 (96 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Laatste eigenaar Radio Marco was Gerard Merkx ,stopte rond 1981 als ik het goed heb,
en werd werkplaats chef bij Yoko Halfweg.

--
Cees PA1DBA

Display Elektronica geen contact mogelijk

door Dirk 1964 @, Velsen, 25-01-2024, 23:16 (94 dagen geleden) @ Goldline

Na Radio Marco is het Haarlems Service Center in dat pand gekomen. Dat waren 2 oud werknemers van het Philips Technisch Servicecentrum aan de Jan Van Krimpenweg wat begin 1982 werd gesloten.

powered by my little forum