oscillograaf en transistorradio's (Aangeboden)

door jose, 25-10-2011, 09:38 (4576 dagen geleden)
Gewijzigd door jose, 25-10-2011, 09:44

I.v.m. zolderopruiming van radio-fanatieke vader diverse transistorradio's en Trio Co-1506 oscillograaf nieuw in doos met handleiding, w.s. tot 20.000 mhz. Kom kijken! Er is nog meer electronica-spul. Prijs oscillograaf 125 euro, overige in overleg.

oscillograaf en transistorradio's

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 25-10-2011, 13:27 (4576 dagen geleden) @ jose

Beste José,

Ik heb geen belang bij de oscilloscope (oscillograaf is eigenlijk iets anders), maar je hebt kans dat je een 20MHz exemplaar niet kwijtraakt voor die prijs.

Ik ben wel benieuwd wat er nog meer is, je geeft aan dat mensen kunnen komen kijken, maar ik zie geen locatie (online noch fysiek)?

oscillograaf en transistorradio's

door kris ⌂ @, Gent, België, 26-10-2011, 10:14 (4575 dagen geleden) @ Maarten Bakker

helemaal eens met Maarten betreffende de scoop.

tip: enkele foto's zeggen meer dan 1000 woorden.

groeten

Kris

oscillograaf en transistorradio's

door jose, 27-10-2011, 12:47 (4574 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Beste Maarten,
dank voor je aanvulling! is idd oscilloscope. Ik ga proberen mijn adv. te wijzigen, weet nog niet hoe dat moet. of anders nieuwe plaatsen, in elk geval met foto's. Maar hier is alvast een lijstje van mijn vaders zolder die we aan het opruimen zijn (Hij is gisteren begraven). Weet niet van alles of het nog werkt. Dual draaitafel 124, VCR2000 systeem + banden, Sony cassettedeck, Philips cassettedeck N2532, Technics CD speler, Graphic Equalizer 78, model EQG-78 in doos, Stereo Mixer Best Model SM 3000, nieuw in doos en flink aantal transistorradio's.

oscillograaf en transistorradio's

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 27-10-2011, 13:48 (4574 dagen geleden) @ jose

Beste Jose,

Nog gecondoleerd. Ik ben zelf ook niet zolang geleden mijn vader verloren, dus ik leef mee.

Wat betreft de spullen: Daar zitten absoluut wel dingen tussen die hier op het forum interessant kunnen zijn. Mijn tip is om, zodra je een beetje wat op een rijtje hebt staan, wat items met foto's onder je advertentie toe te voegen in dezelfde thread (bewerken is alleen het eerste uur mogelijk, dacht ik).

oscilloscoop en transistorradio's

door jose, 02-11-2011, 18:56 (4568 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Beste Maarten,
jij dacht dat er wel interessante spullen op mijn vaders zolder staan; zijn er nog apparaten bij die jij wilt hebben? zo langzamerhand moet het huis leeg en e.e.a. wacht nog op een koper/kopers. Met vr. groet,

oscillograaf en transistorradio's

door jose, 27-10-2011, 13:34 (4574 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Beste Maarten,
overigens staan alle in mijn eerdere mail genoemde spullen in Kortenhoef.
Met vr. groet, José

specificatie zolderopruiming en foto's

door jose, 27-10-2011, 13:53 (4574 dagen geleden) @ jose

Op de zolder van mijn fadio-fanatieke vader (overleden) staan: Dual draaitafel 124 (foto), VCR2000 systeem (foto) + banden), Sony cassettedeck (foto), Philips cassettedeck N2532 (foto), Technics CD speler (foto), Stereo mixer Best Model SM 3000 nieuw in doos (foto), diverse transistorradio's (foto) en een Oscilloscope Trio Co-1506, nieuw in doos (foto). Ook nog (geen foto) een Graphic Equalizer 78, Model EQG-78 in doos. Ik heb geen idee wat wel en wat niet werkt en hoop er iemand tegen een redelijke prijs blij mee te maken. E.e.a. staat in Kortenhoef. Wie o wie?[image][image][image][image][image][image][image][image]

specificatie zolderopruiming en foto's

door Paul Brouwer @, Haarlem, 27-10-2011, 19:54 (4574 dagen geleden) @ jose

Hallo Jose,

Voor het geval het toch op een verkoop per stuk aan gaat komen, ben ik wel geinteresserd in de Philips portable. (op de foto midden achter tegen de muur)

[image]

Groeten,
Paul

--
[image]

specificatie zolderopruiming en foto's

door jose, 29-10-2011, 08:48 (4572 dagen geleden) @ Paul Brouwer

Hallo Paul, dank voor je reactie. Ik hou het nog even in beraad en dan hoor je weer van me. Met vr. groet, José

specificatie zolderopruiming en foto's

door jose, 02-11-2011, 18:51 (4568 dagen geleden) @ Paul Brouwer

Beste Paul,
De verkoop van al mijn vaders radio's en aanverwante artikelen loopt niet zo hard als ik zou willen. Wat mij betreft, is de portable Philips transistorradio die jij wilde hebben, dus nog te koop. Je kunt hem of in Kortenhoef of in Zuidoostbeemster ophalen, laat maar weten wat je het beste schikt. Met vr. groet,

specificatie zolderopruiming en foto's

door Paul Brouwer @, Haarlem, 02-11-2011, 21:04 (4568 dagen geleden) @ jose

Hallo Jose,

Zie jouw mail.

Groeten,
Paul

--
[image]

powered by my little forum