Gratis diverse sloopdelen TV`s (Aangeboden)

door Jan Dirk @, Stadskanaal, 26-04-2012, 10:51 (4406 dagen geleden)

Gratis af te halen, 8 dozen diverse sloopprinten tuners kanalenkiezers en triplers.
Gaat eventueel volgende week naar de kringloop.

[image]

groet JD.

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 26-04-2012, 12:00 (4406 dagen geleden) @ Jan Dirk

Kom je toevallig ook in Driebergen?

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Jan Dirk @, Stadskanaal, 26-04-2012, 16:53 (4406 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Hallo Maarten,

Nee... :-( helaas, is mij iets te ver :-| of er moet iemand uit mijn omgeving bereid zijn om het mee te nemen.

groet JD.

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 26-04-2012, 19:28 (4406 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Hier zitten veel bruikbare onderdelen bij, ook Duits spul. Ik zie printen van een Blaupunkt FM100 liggen en een bediening van een Nordmende.
Voor de Blaupunkt en Nordmende onderdelen heb ik wel belangstelling voor, als jij hier niets mee kan. Ik heb laatst een FM100 op de kop getikt en heb er verder niets van liggen aan onderdelen.

Maar het is ook voor mij erg ver weg, Driebergen is nog wel te doen als de dozen met iemand mee kan richting Driebergen. Helaas ken ik niemand in de buurt van Stadskanaal die de handel op korte termijn kan ophalen.

Ik hoop niet dat Jan erg veel haast heeft om de handel naar de kringloop te gaan brengen, hier worden deze onderdelen ook weer weggegooid, de kringloop
repareert deze oude tv's ook niet meer.
Als Driebergen niet lukt, dan misschien later iets proberen te regelen, als er geen haast bij is.

Groet, Marcel

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Jampie, 26-04-2012, 20:16 (4406 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven

Ik wil het wel ophalen .
Laat maar weten Marcel wat je wilt hebben:-)

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 26-04-2012, 20:38 (4406 dagen geleden) @ Jampie

Hoi Jampie,

Maarten was de eerste melder dus ik wil even kijken wat hij gaat doen en wat hij wilt hebben. Maar ik denk dat we daar wel uit zullen komen.
Ga jij naar Driebergen toe ? Anders spreken we wel wat af over het ophalen.

Groet, Marcel

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Jan Dirk @, Stadskanaal, 26-04-2012, 21:15 (4406 dagen geleden) @ Jampie

Ik zal proberen het e.a. nog wat te sorteren, en ik heb natuurlijk het liefst dat alles wordt meegenomen.

groet JD

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 26-04-2012, 21:18 (4406 dagen geleden) @ Jan Dirk

Ik heb in principe interesse in alles, dat verdeel ik dan wel met Marcel.

Als Jampie het mee zou kunnen nemen naar Driebergen ben ik altijd tot wederdienst bereid, anders hoop ik dat je het spul nog even vast wilt houden. Ergens in mei moet ik over de grens zijn en ben dan redelijk in de buurt van Stadskanaal.

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Jan Dirk @, Stadskanaal, 26-04-2012, 21:45 (4406 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Akkoord Maarten,

Ik heb mijn kringloop-plan inmiddels geschrapt,:ng en laat Jampie maar kontakt via mail met mij opnemen.

groet JD.

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Jampie, 27-04-2012, 15:49 (4405 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Ik was niet van plan naar Driebergen te gaan en had eerlijk gezegd niet in de gaten dat Maarten de nieuwe eigenaar was.
Dan is het voor mij ook niet echt interessant om naar Stadskanaal te rijden.
Ik had het idee om de delen die Marcel wou hebben op te sturen maar nu ligt het toch iets anders.
Welicht iemand anders in de buurt?

Jan

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Marcel van Grinsven ⌂ @, Rosmalen, 27-04-2012, 16:43 (4405 dagen geleden) @ Jampie

Hoi Jampie,

Maarten wil met mij delen, dus dat komt wel goed.
Alles ophalen en dan versturen is geen optie, het zijn te veel dozen bij elkaar.
Zo lezen komt Maarten ergens in mei in de buurt van Stadskanaal, als Jan Dirk
de dozen nog tot mei wilt bewaren dan moet het goed komen.
Het gaat mij om de dozen 1,2 en 3, in doos 1 en 2 zitten de Blaupunkt FM100 onderdelen in, in doos 3 zie ik wat liggen van Nordmende.


Groet, Marcel

[image]

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Jan Dirk @, Stadskanaal, 27-04-2012, 18:45 (4405 dagen geleden) @ Marcel van Grinsven

Hallo Marcel,

Zoals ik in een vorig bericht al vermelde, "Ik zal proberen het e.a. nog wat te sorteren, en ik heb natuurlijk het liefst dat alles wordt meegenomen."
is inmiddels geschied. Ik wacht nog even af wat jij kunt regelen tot juni anders is het voor mij ook einde verhaal.

[image]

mvgr JD.

Gratis diverse sloopdelen TV`s

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 27-04-2012, 20:41 (4405 dagen geleden) @ Jan Dirk

Ik zal zorgen dat het tijdig wordt opgehaald.

powered by my little forum