Philips CCD CCTV camera voedingsstekker pinnen??? (Algemeen)

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 01-02-2009, 15:52 (5534 dagen geleden)

Hallo,

Wie kan mij vertellen op welke pinnen van de mini-DIN connector (SYS) ik de voeding DC of AC moet aansluiten? Zie foto.

[image]

Heb er zo gauw op Google nog niks over kunnen vinden.

Groeten,

Matthias

Philips CCD CCTV camera voedingsstekker pinnen???

door soundman2 @, Wouw, 01-02-2009, 22:06 (5534 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Hallo,

Wie kan mij vertellen op welke pinnen van de mini-DIN connector (SYS) ik de voeding DC of AC moet aansluiten? Zie foto.

[image]

Heb er zo gauw op Google nog niks over kunnen vinden.

Groeten,

Matthias

Matthias,
Ik heb de LDH0380. Dat lijkt dezelfde camera, alleen de aansluiting naast de BNC coax connector aan de rechterzijde ontbreekt.
Ik heb wel de aansluiting van de voedingsplug links. De camera werkt op gelijk of wisselspanning. Er zit een voeding met een brugcelletje in en dus polariteitsongevoelig.

De pennen van de LDH038


1 GND or AC voltage
2 N/A
3 Y-signal
4 C-signal
5 +11 to 36 Vdc or 12 to 28Vac
6 N/A
7 N/A
8 N/A
Screen Y/C GND
Ik heb een usermanual, maar weet niet of die hetzelfde voor jouw camera is. Ik zo hem moeten scannen

Henk Roovers

Philips CCD CCTV camera voedingsstekker pinnen???

door Matthias Meijer ⌂ @, Dordrecht, 02-02-2009, 15:54 (5533 dagen geleden) @ soundman2

Hallo Henk,

Dank voor je snelle antwoord. Ik heb het ding net even opengeschroefd, maar de spoortjes zijn visueel vrijwel onmogelijk te volgen op het dubbelzijdige SMD bordje omdat ze ook onder de connector doorkruipen.

Met jouw aanduidingen voor pin 1 en 5 voor de voedingsspanningen eens wat gemeten: dit zijn de enige pinnen waar ik met de multimeter op de diodestand wat zinnigs meet.

Dus de proef op de som genomen en er 12V op gezet: ding werkt.

Weer een probleem opgelost :)

Groeten,

Matthias

Philips CCD CCTV camera voedingsstekker pinnen???

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 02-02-2009, 18:18 (5533 dagen geleden) @ Matthias Meijer

Die 3 pins dat is de IRIS of wel licht sterkte regeling.
Kun je extern de iris mee open of dicht zetten.
zeg maar dag/nacht functie.

Philips CCD CCTV camera voedingsstekker pinnen???

door makkie, 12-01-2012, 10:36 (4459 dagen geleden) @ soundman2

Beste,

is het mogelijk om de usermanual eens door te sturen ivm philips color camera LDH 0380.

mvg
Hans

powered by my little forum