Problemen met het becommentariëren en wijzigen van de track in MS (Computertechniek)

door KamrenMcDermott @, 04-04-2022, 15:31 (746 dagen geleden)
Gewijzigd door Forumbeheer, 04-04-2022, 18:06

Hallo vrienden, ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste post. Eigenlijk kon ik geen goed uitgangspunt voor een onderwerp bedenken. Daarom plaats ik het topic hier.

Ik heb een project gemaakt in Microsoft PowerPoint. Ik heb echter grote problemen met Microsoft PowerPoint tijdens het becommentariëren en wijzigen van de track. Het mislukte toen ik probeerde het nummer te wijzigen en commentaar te geven. Vrienden, ik heb echter geprobeerd het probleem op te lossen om silicophiliccom/track-changes-in-microsoft-powerpoint site op Google te krijgen door alle beschikbare methoden stap voor stap te gebruiken.

Ik kan nu commentaar geven en de track wijzigen, maar het belangrijkste probleem is dat de presentatie die ik heb gemaakt niet langer open is op mijn computer. Ik weet niet zeker wat dit veroorzaakt. Kan iemand voorstellen wat het probleem kan zijn?

Problemen met het becommentariëren en wijzigen van de track in MS

door Forumbeheer @, Delft / Haarlem, 04-04-2022, 18:10 (746 dagen geleden) @ KamrenMcDermott

Welkom op het forum!

Als eerste de tip om geen vertaalmachine te gebruiken maar rechtstreeks in het Engels te schrijven; het resultaat van de machinevertaling is in het Nederlands is moeilijk te volgen (wartaal). Dit forum is overigens geen algemeen computerforum. De rubriek computertechniek is voor vintage computers en de incidentele computervraag van bestaande deelnemers. U kunt zich voor algemeen computeradvies beter wenden tot www.tweakers.net

powered by my little forum