Steeds weer de zelfde topic op tablet. (Computertechniek)

door Hans van Kampen @, Voorhout, 13-10-2022, 21:40 (532 dagen geleden)
Gewijzigd door Hans van Kampen, 13-10-2022, 21:41

Beste forumlezers,

Als ik op mijn Apple tablet de app aan tik van dit transistorforum krijg ik steeds weer de bijdrage van ffeilers uit Breda over die PHILIPS radio. Verwijder ik de app (veel bezochte pagina) dan staat die er op een gegeven ogenblik weer wat heel normaal is. Apple zet immers op de tablet een app van veel gebruikte pagina’s zo ook van dit transistorforum en dan opent die steeds weer die bijdrage van ffeilers die ik verder niet meer aanklikt heb. De hoofd pagina van dit forum opent dan nooit met die app veel gebruikte pagina’s.

[image]

Dank alvast voor oplossing.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Steeds weer de zelfde topic op tablet.

door RAAF12 ⌂ @, wolkje, 14-10-2022, 01:15 (532 dagen geleden) @ Hans van Kampen
Gewijzigd door RAAF12, 14-10-2022, 01:18

In de browser de cache legen cookies verwijderen. Dan kom je daarna op de startpagina van de website. Instellingen>Safari>Wis geschiedenis en websidedata

--
RAAF12

Steeds weer de zelfde topic op tablet.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 14-10-2022, 07:53 (532 dagen geleden) @ RAAF12

Dank je Lex, ik ga het vanavond proberen.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Steeds weer de zelfde topic op tablet.

door soundman2 @, Wouw, 14-10-2022, 17:47 (531 dagen geleden) @ Hans van Kampen

Het is toch toevallig niet door een of andere actie startpagina van je browser geworden?

Steeds weer de zelfde topic op tablet.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 14-10-2022, 19:48 (531 dagen geleden) @ soundman2

Heb niet het idee.

Op mijn Apple air-2 tablet krijg je automatisch apps van sites die je veel bezoekt, ze worden er vanzelf op gezet en zo ook van dit transistorforum en sinds enige tijd als ik de app van dit forum aan klik kom je steeds op de topic van ffeilers.

Hieronder zie je mijn tabletscherm met veel gebruikte app en die van dit forum straat er ook weer (RODE PIJL) en dan zie je er weer bij staan Philips 22RH712-....

[image]

Ik moet de tips van Lex nog toepassen, ben even met andere dingen bezig.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Steeds weer de zelfde topic op tablet.

door Hans van Kampen @, Voorhout, 14-10-2022, 20:09 (531 dagen geleden) @ RAAF12

Heb je advies gevolgd Lex, is gelukt zoals je omschreef en we wachten af als veel bezochte sites zoals deze weer een app achter laten.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

powered by my little forum