Lenco, TCD 8053 televisie, cd speler, radio 1999 (Aangeboden)

door Karintroch @, 13-11-2022, 17:32 (501 dagen geleden)
Gewijzigd door Karintroch, 13-11-2022, 17:56

[image]
Ik ben bij een oudere dame aan het opruimen en kom diverse juweeltjes tegen. Het zou fijn zijn als deze tegen een mooie en eerlijke prijs verkocht kunnen worden, zo heeft de nieuwe eigenaar er wat aan en de oudere dame weer een extraatje.
Hier het eerste stuk , Lenco TCD 8053, gaat op 220 en 12 volt maar ook op batterijen. cd speler en radio doen het, gebruiksaanwijzing zit erbij, ook de aankoopdata. Televisie sneeuwt, kan komen doordat er gen signaal meer is.
Voor vragen neem gerust even contact op.

Ik weet niet of het gelukt is om een foto te uploaden, maar kan natuurlijk altijd foto’s mailen

Verder heb ik nog een Supertech kleurentelevisie 12 volt en 220 uit 1998
En een Sencor Micro cassette stereo recorder, radio.

Alles in perfecte staat

Groet Karin

Lenco, TCD 8053 televisie, cd speler, radio 1999

door RenéDaemen @, Zaanstreek, 13-11-2022, 18:13 (501 dagen geleden) @ Karintroch

Hallo Karin
Best dat je wilt verkopen
Maar het is hier geen marktplaats.nl
Als je de moeite neemt even de forum regels doornemen staat erbij dat een prijs vermelden verplicht is
Verwacht niet dat je veel zult krijgen.
Je mag blij zijn met een tientje.
Misschien als je wilt van bieders dan naar marktplaats gaan .
Succes verder
Mvg Rene

Lenco, TCD 8053 televisie, cd speler, radio 1999

door Karintroch @, 13-11-2022, 18:47 (501 dagen geleden) @ RenéDaemen

Ik probeer het originele bericht te verwijderen maar dat lukt me niet, kan iemand mij een tip geven

Lenco, TCD 8053 televisie, cd speler, radio 1999

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 13-11-2022, 21:25 (501 dagen geleden) @ Karintroch

Welkom op het forum!

Verwijderen kan ik als forumbeheerder doen. Als je een prijs eronder hangt (die je bij niet verkopen ook nog eenmalig kunt aanpassen, zie het kopje "Informatie" hierboven) laat ik het berichtje staan, anders verwijder ik het morgen.

Lenco, TCD 8053 televisie, cd speler, radio 1999

door Karintroch @, 14-11-2022, 08:18 (501 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Bedankt voor het schappelijke opstellen, maar u kunt het bericht verwijderen, domweg omdat ik geen flauw idee heb wat dit waard is alleen dat het zeer zeldzaam is.

Vriendelijke groet Karin

Lenco, TCD 8053 televisie, cd speler, radio 1999

door Dominic @, Breda, 14-11-2022, 14:47 (500 dagen geleden) @ Karintroch

Ik wil je niet uit de droom helpen maar echt zeldzaam zijn ze ook niet.

Ze waren kort heel populair eind jaren '90 begin '00. Je komt ze nog vrij veel tegen van diverse merken en in vele kleuren.

Coca Cola heeft ze als promotie gebruikt oa. Ook van Cars waren ze er. Merken als Frontech, Lenco en Akai verkochten ze via de Kijkshop.

Je moet rekenen op 10 a 20 euro.


Dominic

Lenco, TCD 8053 televisie, cd speler, radio 1999

door MarcelvdG @, 14-11-2022, 23:31 (500 dagen geleden) @ Karintroch

Voor zover ik weet is het wel toegestaan om in de categorie "Algemeen" of "Toestel of techniek" te vragen wat iets ongeveer waard is, en het daarna met een vaste prijs aan te bieden in de categorie "Aangeboden". Die prijs kun je dan na drie dagen nog eenmalig aanpassen als niemand zich meldt om het te kopen.

Lenco, TCD 8053 televisie, cd speler, radio 1999

door RenéDaemen @, Zaanstreek, 13-11-2022, 18:57 (501 dagen geleden) @ Karintroch

Karin
Ik denk dat wijzig tijd verstreken is
Maar als je een bericht maakt
Staat in een hoek naar reageer op dit bericht wijzig bericht dan kun je normaal aanpassen.
Nu kun je beter een nieuw bericht maken van je verkoop items maar dan met vraag prijs erbij
DN is aan de lezers of ze er belang bijhebben
Bvb philips transtor radio te koop
L3x71t spelend €25,00
Foto’s erbij
Succes
Mvg René

powered by my little forum