kavel boekjes (Aangeboden)

door maarten van dijk @, 14-04-2023, 11:28 (376 dagen geleden)

Door mettertijd kleiner wonen een leuk kaveltje boeken aangeboden.
Prijs 10 euro voor alles, excl. verzenden.Mvg, Maarten.[image]

kavel boekjes prijsverlaging!

door maarten van dijk @, 20-04-2023, 18:31 (370 dagen geleden) @ maarten van dijk

prijsverlaging, nu 10 euro incl. verzenden!

kavel boekjes prijsverlaging!

door Roland L ⌂ @, Born, 23-04-2023, 00:46 (368 dagen geleden) @ maarten van dijk

Wat is nou precies de prijsverlaging?

En dan een serieuzere vraag: in hoeverre verschillen de oude boeken voor de zendamateur vergelijken met de huidige boeken? Ik mag aannemen dat de basistechniek niet gewijzigd is; eventuele verschillen zullen vooral in wet- en regelgeving zitten. Maar in hoeverre zijn die boeken nog geschikt om je tegenwoordig voor te bereiden op een examen?

kavel boekjes prijsverlaging!

door Anton van den Oever @, Hazerswoude-dorp, 23-04-2023, 07:37 (368 dagen geleden) @ Roland L

Wat is nou precies de prijsverlaging?

Zo te zien is het nu inclusief de verzendkosten.
m.vr.gr.
Anton van den Oever

kavel boekjes prijsverlaging!

door maarten van dijk @, 23-04-2023, 15:22 (367 dagen geleden) @ Roland L

Roland, dat mag de koper zelf bepalen wat voor waarde er aan gegeven wordt.Ik kan het voor een klein prijsje weg doen of in de oud papier kliko....Zoals het er nu uit ziet zal dat dan ook wel gebeuren.

kavel boekjes prijsverlaging!

door Ad Zijlmans @, Made, 25-04-2023, 23:54 (365 dagen geleden) @ maarten van dijk

Maarten, dat zou jammer zijn, bij het oud papier. Als niemand anders zich meldt, wil ik ze voor dat bedrag wel overnemen.

Ik stuur een mail..

M.vr.gr.
Ad Zijlmans

kavel boekjes prijsverlaging!

door maarten van dijk @, 26-04-2023, 10:59 (364 dagen geleden) @ Ad Zijlmans

Voor Ad. groet, Maarten.

powered by my little forum