Nieuw aangemeld. (Algemeen)

door JOHANNES @, 23-05-2023, 14:36 (331 dagen geleden)

Hallo, mijn naam is Johannes, woonachtig in Breskens, Zeeuws Vlaanderen. Sinds 1963 gewerkt en gehobbyd in elektronica.
Ik heb dit forum al vele jaren gevolgd. Vandaar wil ik dan ook vele materialen te koop aanbieden voor geïnteresseerden. Het zijn veelal onderdelen en ook apparatuur.anvullingen volgen nog, z.s.m.

Nieuw aangemeld.

door Arjan Havelaar @, 23-05-2023, 17:11 (331 dagen geleden) @ JOHANNES

Dag Johannes,

Onderdelen zijn altijd interessant dus ik wacht je aanbiedingen met interesse af.

Met vriendelijke groet,

Arjan

Nieuw aangemeld.

door Roland Huisman @, Zwolle, 23-05-2023, 18:06 (331 dagen geleden) @ JOHANNES

Van harte welkom :-)

Groeten, Roland

Nieuw aangemeld.

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 23-05-2023, 22:07 (330 dagen geleden) @ JOHANNES

Dag Johannes,

Ook hier van harte welkom, ik had je op het buizenforum ook al verwelkomd (helaas verwijderd). Ik heb je berichtje gelezen en beantwoord. Ook hier ben ik benieuwd naar je aanbiedingen!

Met spanning wacht ik het af!

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

Nieuw aangemeld.

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 24-05-2023, 03:12 (330 dagen geleden) @ JOHANNES

Welkom op het forum!

Ik reageer vanaf mijn persoonlijke account maar ik ben de technisch beheerder en moderator van dit forum en de technische beheerder van het NFOR (ook wel: buizenforum).

Je mag op het transistorforum als nieuwkomer wel direct spullen (te koop) aanbieden (uitgezonderd commerciële handel). Het overzichtelijkst is als je dit steeds met 1 item of 1 kavel per bericht als reactie onder 1 "hoofdbericht" doet. Zie verder ook de regels onder het kopje Informatie.

Het enige elektronische dat je hier volgens de regels niet kunt aanbieden zijn apparaten en boeken waar geen transistoren of IC's (dus alleen maar buizen) in voorkomen, onderdelen specifiek voor gebruik met buizen en buizen zelf. Wellicht dat je daarover op het buizenforum tot een vergelijk kunt komen met het forumbeheer (moderatieteam).

Apparaten waar buizen maar ook transistoren of IC's inzitten, mag je hier gerust aanbieden. Ook meetapparatuur en werkplaatsinventaris die bruikbaar is om aan getransistoriseerde apparaten te werken, is on-topic.

powered by my little forum