Audion R150 receiver sudfunk werke (Algemeen)

door peetey1 @, 25-05-2026, 17:40 (21 dagen geleden)

Beste allemaal, ik heb hier een Audion R150 receiver en ik kan er totaal geen info over vinden op internet, behalve dan dat het in Duitsland werd gemaakt door een bedrijf dat Sudfunk werke heette.
Gekke is dan weer wel dat op bodem apparaat staat "made in Taiwan"
Mijn probleem zit in FM/AM waarvan maar 1 kanaal door komt. Ontvangst is verder prima, mpx werkt ook.

[image]

Als iemand een schema heeft; heel graag.
Grtz,
Peter

Audion R150 receiver sudfunk werke

door Armand @, Belgiƫ, 25-05-2026, 20:57 (21 dagen geleden) @ peetey1

Is het probleem er ook bij de "Phones" uitgang?
Kan een slecht contact zijn.

Groeten, Armand

Audion R150 receiver sudfunk werke

door peetey1 @, 26-05-2026, 16:16 (20 dagen geleden) @ Armand

Toen ik dit bericht postte was ik nog niet zover, gekke was dat brom en kraak test op alle ingangen ook kraakje of brom op beide speakers gaf.
Toen toch maar eens alle schakelaars, potjes en selector goed schoon gemaakt; probleem zat weer eens in de selector switch.
Beide kanalen werken inmiddels prima.
Maar een schema- vanwege afregelen FM/AM is echt nergens te vinden.
Grtz,
Peter

powered by my little forum