Misschien voor onderdelen komt uit een telecom kast 60 x 60 x 30 (Aangeboden)

door hdegreeuw @, Andijk, 26-05-2026, 13:59 (19 dagen geleden)

[image][image][image][image][image][image][image][image]

Voor iemand die het misschien gebruiken kan voor onderdelen het is wel zwaar

Liefst ophalen in Andijk

ze zijn niet meer beschilbaar

door hdegreeuw @, Andijk, 26-05-2026, 22:16 (19 dagen geleden) @ hdegreeuw

[ Geen tekst ]

powered by my little forum