Inbraak in woning... (Algemeen)

door Hans van Kampen @, Voorhout, 16-10-2020, 08:58 (1289 dagen geleden) @ ffeilers

Zeer zeker Frans, helemaal mee eens, mijn dank gaat bij deze ook uit naar iedereen:) :)

De voorgaande nacht heb ik geen oog dicht gedaan door dat voorval, afgelopen nacht beter geslapen. Gisteren van alles geregeld tot timmerman aan toe die alle sloten gaat vervangen voor driepunt sluitingen etc. en buitenlamp. Straks zit ik nog even op het politieburo voor nog wat puntjes op de i

Dat er camera’s weg zijn tot daar aan toe maar dat er vreemde door het huis hebben lopen struinen en alle kasten hebben open getrokken moet bij mij nog slijten en duurt nog wel even, ook het idee dat ze nog eens terugkomen om de rest op te halen.

Op het achterraam na trouwens hebben ze niets vernield of bevuild, dingen van andere verzameling hebben ze of netjes opzij gezet of zijn er keurig afgebleven.

Het inbrekersgilde is trouwens actief bij mij in de omgeving want dit was de vierde inbraak heb ik vernomen.

Wees waakzaam allen en denk aan goede sloten en verlichting buiten, ik heb er van geleerd:th

;-)
Hans

--
Hans van Kampen


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum