Laser Disc speler Philips LDP 600 WS te koop (werkend) (Aangeboden)

door Nebulon @, 18-12-2021, 17:50 (917 dagen geleden) @ Maurice

Je hebt het mis, Maurice, ik ben wel eerlijk. Ondanks de opmerkingen van andere forumleden, ga je weer opnieuw kritiek op mij leveren, die nergens op slaat. Er staat nergens geschreven dat je niet een apparaat op twee verschillende plaatsen voor twee verschillende prijzen mag verkopen. Dit doen verkopers dan ook heel vaak. Bovendien heb ik de speler op Marktplaats verkocht voor 150 euro, alleen de weg naar dit bedrag toe was anders en aangepast op Marktplaats gebruikers. Volkomen eerlijk dus en volkomen transparant.
Ik heb ook niets voor je neus weggekaapt. Ik heb de AB helemaal niet kunnen kopen, want de verkoper heeft niet op mij gereageerd. Ik las zijn bericht (te) vluchtig en omdat er niet "Beste Maurice" boven stond en je de "je" in het bericht ook als "men" kan lezen, reageerde ik. Daar is ook niks mis mee en je had mij fijntjes op mijn verkeerde inschatting kunnen wijzen. Maar nee, ik heb meteen slechte manieren en daar zeur je nu nog steeds over door.
En nu gaat weer iemand schrijven dat ik een valse start heb gemaakt en mijn gelijk wil halen.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum