Camry CR 1112 (Gezocht)

door RenéDaemen @, Zaanstreek, 18-03-2022, 15:25 (926 dagen geleden) @ Peter1952

Sorry Peter
Niet mee eens ik kreeg regelmatig van de klok van die prullen binnen
Echt de plaat wordt grijs onder de naald de jaren 50 en 60 spelers zijn veel beter technisch
Die hebben al bewezen goed te zijn
Zo’n chinees dekje is echt niet stabiel jankt en een plastic naald
Kun je net zo goed je singels met een stalen naald van een veer grammofoon draaien zelfde effect
Er zijn voor het geld wat je uit geeft aan deze prul goede spelers te vinden op marktplaats
Waar je nog veilig platen kan draaien en mooi die vintage dingen zijn juist bedoelt om een beroerd kraken geluid te geven
Om dat ze dat bij nostalgie van een grammofoonplaat horen .
Dan heeft men nooit een goede platen speler gehoord.
Als je echt milieu vervuiling wilt hebben moet je alle maal chinese flut spelers kopen die na een week
Weg kan gooien de plastic soep wordt alleen maar groter..
Eigenlijk zou je als lid van het NGG beter moeten weten en dit zeker zou moeten afkeuren
Ik gooi ze weg als ik ze binnen krijg in de recyclebak .
Het platen winkeltje waar ik kwam begon met mij over om retrospelertjes te verkopen.
Ik zei tegen de verkoper als je zaak je lief is zou ik het niet doen platen slijten als een gek
En ik denk dat je veel boze klanten krijgt die de spullen door de ramen gaan gooien..
Heeft het ook niet gedaan
Ik zeg zoek iemand die goede spelers in je etalage zet in consignatie verkoop.
Als kind had ik een garrard tot 11 jaar en daarna een stereo combi philips met gp 400
Tot in de jaren 90 gehad.
Grt René


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum