BC 252 B transistor (Algemeen)

door henk vdb @, Breda, 25-06-2024, 22:52 (95 dagen geleden) @ Doeve
Gewijzigd door henk vdb, 25-06-2024, 23:29

Heb je iets tegen Okaphone?

In het geheel niet. Ik vind het normaal dat een bedrijf handelingskosten in rekening brengt en het is mooi als de mogelijkheid er is voor een kleine besteliing dat een bedrijf dat dan via briefpost doet indien mogelijk.
Waar ik wel moeite mee heb is het steeds weer terugkerende gezeur dat men een paar euro moet betalen voor handeling en verzending van zaken, zeker als het gaat om zeer gangbare onderdelen als een BC557. Bestel er een aantal meer dan of bestel wat andere zaken mee.
Ik heb even uitgeprobeerd bij genoemd bedrijf en het lukte mij alleen voor een standaard pakketpost verzending te kiezen.
Gun de verzenddienst en het bedrijf waar je bestelt dat ze uit de kosten komen en een kleine winst maken. Het is niet voor niets dat er zoveel bedrijven mee ophouden.

Een andere mogelijkheid is onderdelen op een beurs o.i.d. te kopen of iemand die bij je in de buurt woont te vragen.

Nog een mogelijkheid is om wat sloopprinten te bewaren voor onderdelen.

Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn, tenzij het echt kritische onderdelen die moeilijk te vinden zijn betreft, maar dat is hier niet aan de orde. :-)

Eigenlijk wilde ik dit allemaal niet zeggen, maar je vraagt er zelf naar....dus.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum