wie kan dit toestel ?? (Toestel of techniek)
ie er iemand die weet wat voor een toestel dit is .
er staat de naam " staal " op en het nr 31964 , verder geen gegevens .
het heefd twee battereivakken voor elk 4 battereien van 4.5 volt , dus totaal 36 volt .
er zit een speakertje is , maar dat lijkt afgeschermd met een plaatje ?
aan de achterkantis er een aansluiting voor een externe spaeaker en een soort van een cijfercombinatie , en twee drukschakelaartjes .
het toestel meet 32 x 9 x 16 cm
wie weet wat dit is ??
alle info is welkom
mvg , Rudy
wie kan dit toestel ??
ie er iemand die weet wat voor een toestel dit is .
Geeft het etiket met de (vele) tekst geen verdere informatie?
Kun je dat duidelijker op een foto zetten?
Soundman2
wie kan dit toestel ??
Het lijkt mij iets van inbraak alarm of zo.
Het zou ook een code ontvanger/zender (garagedeur)kunnen zijn, ik zie in ieder geval een antenne-dipool die op de print ge-etst is.
Afkomstig van de Firma Staal.
gevonden via Google
wie kan dit toestel ??
Hallo
ja inderdaat , het zou zo iets kunnen zijn hoor , ik zou het eigelijk eens moet testen , maar met al die aanluitingen voa die batterein is dat niet ivident .
alvast bedankt voor de info hoor .
mvg , Rudy
wie kan dit toestel ??
Hallo
ja inderdaat , het zou zo iets kunnen zijn hoor , ik zou het eigelijk eens moet testen , maar met al die aanluitingen voa die batterein is dat niet ivident .
alvast bedankt voor de info hoor .
mvg , Rudy
De klemmen zijn voor de platte 4,5 volt batterijen. De witte klemmen onder de lippen schuiven. Als het goed is kan dat maar op een manier, anders maken de korte lippen geen kontakt, daarna het ronde kartonnetje met gat (als er dat nog bij zit) en de plastic sluitingen erop draaien. Kennelijk werkt het ding op 12 volt en als de batterijen vol zijn 13,5 volt.
Maar waar moet je volgens het etiket op letten?
Soundman2
wie kan dit toestel ??
Hallo
als ik het uitreken kom ik op 36 volt ? kan dat er zitten 4 klemmen van el 3 battereien aan