Behuizing Pionier III (Aangeboden)

door Chris Dagelet, 19-10-2012, 18:19 (4418 dagen geleden)
Gewijzigd door Chris Dagelet, 19-10-2012, 18:39

Beste forumers,

Bij voldoende belangstelling maak ik een vernieuwde (als nieuw dus) behuizing voor de Pionier III. Kwaliteit super. De kosten zullen uitkomen op ongeveer
€ 25,00 per stuk. Inclusief verzenden

Ik weet het...Niet goedkoop maar wel bewerkelijk....hoe meer belangstelling des te lager de prijs. Laat het maar weten.

Met vriendelijke groet,
Chris Dagelet

Hier alvast een drukproefje in miniatuur.[image]

De voorlopige lay out.

[image]

Behuizing Pionier III

door Willem.H.N. @, Enschede, 19-10-2012, 19:08 (4418 dagen geleden) @ Chris Dagelet
Gewijzigd door Willem.H.N., 19-10-2012, 19:10

Als je het van deze uitslag uitprint dan krijg je zo iets :-)
[image]
12cm. hoog en 10,5cm breed

--
Lukt het niet?
gebeurt mij ook wel eens.

Behuizing Pionier III

door Fons Vendrik ⌂ @, Ter Aar, 19-10-2012, 23:10 (4418 dagen geleden) @ Chris Dagelet

Hallo Chris,

Ik heb wel belangstelling voor deze Pionierbehuizing. Hopelijk komen er nog meer belangstellenden.
(Heb hem vroeger zelf gehad.):-)

Het zou wel weer een feest zijn als de Pionier de muziek in mijn werkplaats zal gaan verzorgen.(wordt thans gedaan door een Telefunken Bajazzo TS)

Op het moment ben ik bezig met mijn Pionier II-project.
Daarvoor heb ik nog een vraag: kun je mij helpen aan de lay out van de pertinax bovenplaat van de pionier?
De metalen zijplaten zijn bijna gereed en ik hoop volgende week aan te vangen met de vervaardiging van de draadklemmen.
Echt pionierswerk.

Groeten, Fons

Behuizing Pionier III

door Jan 1 @, Tilburg, 20-10-2012, 13:14 (4417 dagen geleden) @ Chris Dagelet

Ik heb ook belangstelling voor die Pionier 3 behuizing. Ik heb nu een Pionier 2, maar wil deze uitbreiden naar Pionier 3.

Behuizing Pionier III

door harry @, Oisterwijk, 21-10-2012, 16:30 (4416 dagen geleden) @ Chris Dagelet
Gewijzigd door harry, 21-10-2012, 16:38

Hoi Chris,

Ik heb een pionier 3 staan die schreewt om netjes ingebouwd te worden.
Het is er een met een uitbreiding met de PP11 spoeltjes.

Ik verneem het tegen die tijd wel.

Groet Harry

[image]

Behuizing Pionier III

door Paul van der Mast @, Ulvenhout, 22-10-2012, 09:20 (4415 dagen geleden) @ Chris Dagelet

Ik heb ook wel belangstelling.

Paul van der Mast
Ulvenhout

Behuizing Pionier III

door Fons Vendrik ⌂ @, Ter Aar, 22-10-2012, 09:51 (4415 dagen geleden) @ Willem.H.N.

Hoi Willem,
Het duurde even voor ik hem doorhad....:-D
Groeten, Fons

Behuizing Pionier III

door Willem.H.N. @, Enschede, 22-10-2012, 10:17 (4415 dagen geleden) @ Fons Vendrik

Hoi Willem,
Het duurde even voor ik hem doorhad....:-D
Groeten, Fons

:-) :-)
Uitgeprint op foto papier.
Ik heb er een fm ontvangertje in gezet van velleman
vanwege de ruimte van 10,5 x 12,5cm :-D

--
Lukt het niet?
gebeurt mij ook wel eens.

Update behuizing Pionier III

door Chris Dagelet, 23-10-2012, 18:19 (4414 dagen geleden) @ Chris Dagelet
Gewijzigd door Chris Dagelet, 23-10-2012, 18:42

Het eerste proef exemplaar is klaar en ziet er al veel belovend uit. Helaas is er te weinig belangstelling. Voor de aangemelde belangstellenden wil ik het kastje maken zodanig dat alles is uigesneden en voorzien is van vouwlijnen. Ook de luidspekeropening is aangebracht en voorzien van een doekje. Het kastje bestaat niet uit één stuk en is gedrukt op 2 stukken A3. Alles op een A2 zou het nog veel duurder hebben gemaakt. De kosten inclusief verzendenveloppe en kosten bedragen €25,00.

Laat maar weten wat je er van vindt. Eventueel bestellen graag via de mail.

Met vriendelijke groet,
Chris Dagelet

Het nieuwe kastje.......[image]