Welk waanzinnige bedenkt dat (Computertechniek)

door soundman2 @, Wouw, 05-09-2009, 07:32 (5350 dagen geleden) @ Maurice

Is van Microsoft, was fijn in de aanbieding.

Overiges is de kat al gestruikeld over het snoertje, hoewel ik tilde keybord op zat ie klem:-D

Bedoel er mag wel een dik boekwerk aan mogelijkheden aan weg geschreven nog worden dus.

En vind ik de randen nog al scherp, viel op mijn teen.
Had het bord ook onhandig op de staande pc kast gelegd, staat nergens dat dat niet kan.

Overigens en dat is bij veel regels zo, dat men wel van alles kan stellen maar wil niet zeggen dat je er ook onderuit komt.


Maar goed,
De stikker aan het snoer waar groot op stond dat ik die niet mocht verwijderen.....
je raad het al.....

Heb je al eens een gebruiksaanwijzing bekeken die tegenwoordig ergens bij zit.
De eerste tien pagina's staan helemaal vol met waarschuwingen en tijdens het lezen van de gebruiksinstructies staan ze er nog een keer. Tja, claimcultuur hé.

Overigens staan overal nog niet genoeg waarschuwingen op. Vloeibaar frietvet kun je terug in de plastic fles doen om het af te voeren. Er zit zelfs een trechter bij. Koud vloeibaar vet is toch niet heel erg vloeibaar, maar er staat nergens dat je geen warm vet in de fles mag doen. Een kennis van mij liep daardoor hevige brandwonden op, toen de fles het begaf....
Een mens moet natuurlijk nadenken, maar als je het uitspeelt, kan het zijn dat een fabrikant er niet mee wegkomt. Lijkt me iets voor de juristen onder ons.


Henk Roovers


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum