Fisher CA120 opgehaald (Toestel of techniek)

door lee, 07-09-2009, 17:24 (5352 dagen geleden)

Vanmiddag dus de versterker opgehaald,hij stond bij een aardbeienboer in de loods, een jochie van een jaar of twaalf wist mij te vertellen dat de versterker echt nog helemaal goed was want hij had hem zelf geprobeerd
Helaas had hij nu geen snoertjes meer dus kon niets laten horen.
Zuuuucht, lekker vaag dus,het ding zit onder de smeer en stof maar ik kon geen deuken , krassen of andere beschadigingen ontdekken dus heb de gok maar genomen.
Het knulletje zijn geld gegeven en op naar huis.
Thuis mijn Technics SL1900 en 2 boxen erop aangesloten en warempel...........................OP het CONTROLELAMPJE NA BLEEF HIJ HELEMAAL DOOD EN GELUIDLOOS!!!
Dat klo...knulletje lag waarschijnlijk dubbel van het lachen tussen de aardbeien van z`n vader:dev

Het aparaat maar eens open geschroefd en meteen ontdekt dat beide kanaalzekeringen stuk zijn, ook de verlichting van de VU meters blijven donker,lampjes stuk.
Morgen het ding maar eens helemaal schoonmaken,nieuwe lampjes zoeken en de zekeringen vervangen(defecte zekeringen moet natuurlijk ook een oorzaak hebben)
Of de STK 465 nog goed is kom ik dan morgen wel weer achter.

Al met al niet gekregen wat mij beloofd was maar ja wel weer een ervaring rijker.
Ik wil hem toch graag aan de praat krijgen en dagelijks gaan gebruiken


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum