astrad solar transistorradio (Gezocht)
Mijne heer/mevrouw
Ik heb gelezen dat Gwarpy uit Hulsel een Astrad Solar transistor radio te koop heeft staan.In principe heb ik hier interesse voor.Ik heb ook gelezen dat de antenne ontbreekt.Hoe is verder de conditie van dit toestel? Zitten er bijvoorbeeld lekkende batterijen in het batterijvak?
Graag verneem ik van u?
Met vriendelijke groet
Peter Hoogendonk
astrad solar transistorradio
Peter
Je doelt op deze advertentie uit aug 2011
http://www.philipsradios.nl/forum/index.php?mode=thread&id=7383#p7383
Daaruit is te lezen
Roberts radio's zijn verkocht.
door Gwarpy @, Hulsel, 01-09-2011, 15:29 (562 dagen geleden) @ Gwarpy
De Roberts radio's zijn allemaal verkocht.
Voor de Russische radio is geen belangstelling, dus die gaat in de kliko.
Lijkt me dat de astrad solar radio niet meer bestaat.
Helaas een mooi toestel verloren gegaan,ik had het bericht dat de radio aangeboden werd niet eerder onder ogen gehad,vandaar mijn late reaktie.
Met vriendelijke groeten
Peter Hoogendonk
Ik lees dat hij hem nog een tijdje zou bewaren, dus je kan het altijd even vragen. Wie niet waagt die niet wint, enzo.
Reageren op oude berichten kan je in zulke gevallen vaak het beste in het topic zelf doen, bij uitlblijven van een reactie ondersteund door een mail (via het envelopje achter de naam van de aanbieder).
Mijne heer,
Ik heb gelezen dat Maarten Bakker hoogstwaarschijnlijk dit toestel nog bezit.
Gaarne zou ik met hem een afspraak hierover maken.
In afwachting van uw tegenbericht verblijf ik.
Met vriendelijke groeten
Peter Hoogendonk
Sorry, dan moet je nog een keer goed lezen. Ik heb het toestel niet, hoewel ik het opzich een interessant ding vond.
Ik heb tegen de daadwerkelijke aanbieder "Gwarpy" gezegd dat het zonde is om het ding in de kliko te mikken als er zich niet snel iemand voor meldt.
Je zal onder de oorspronkelijke advertentie moeten antwoorden en/of met het envelopje achter de naam van de adverteerder een mail naar hem moeten sturen om te vernemen of hij hem nog heeft.
Hoi Peter,
Ik had al mailcontact met de man voor wat anders en het even voor je nagevraagd.
Hij heeft de radio al een tijd niet meer.
Hoe dat weet ik niet.
Jammer voor je!
Succes met het zoeken!
Groet Frank