Nieuwe aanwinst: Beocenter 9000 enz. (Toestel of techniek)

door Bjorn Kusters @, 25-03-2013, 12:39 (4267 dagen geleden)

Hallo

Terugdenkend aan Driebergen , een jaartje of 2 geleden , herinnerde ik me het Beocenter 9000 die een kennis daar kocht.
Nu spookte het al een tijdje door mijn hoofd om een gedeeltelijke overstap te maken van de merknaam Philips naar B&O.
Zo heb ik sinds zaterdag een Beocenter 9000 , Beovox RL60.2 luidsprekers , een een Beolink 1000 afstandbediening.
Deze heb ik afgehaald in belgië , nadat ik in Rosmalen was geweest.
De rit zelf was niet zo leuk , vanuit Rosmalen tot aan Valkenswaard snelweg , vanuit Valkenswaard tot Houthalen binnendoor (wat een pokkenend met max 90km/h) , en vanuit Houthalen tot Diest snelweg.
Uiteindelijk werd ik door de 3e passagier die aan de voorruit plakt nog de verkeerde kant op gestuurd ,om uiteindelijk , op het juiste adres , in "the middle of nowhere" te belanden.

De weergave was zoals ik me herinnerde , prachtig.
Al worden de boxen vervangen door de actieve B&O penta's , en er word nog een tangentiale grammofoon van B&O toegevoegd.
Deze combinatie is mij bekend , de kennis , gestart met hetzelfde set als ik nu heb , is hetzelfde geeïndigd.

Om dit geheel te bekostigen gaat het Philips N4520 tapedeck de deur uit , en waarschijnlik nog een paar dingen.

Gr Bjorn

[image]

[image]

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks