herstellen van klein zendertje (Gezocht)
hallo
een tijdje geleden heefd een van mijn kleinkinderen dit zendertje nog op de zolder gevonden bij het opruimen , natuurlijk wou hij dit onmiddelijk uitproberen , maar toen ik het dingetje aansloot bleek hij het niet meer te doen ! er zit een tikje in zoals een klok ? en ik denk niet dat hij nog ontvangt ?
het is een stalker VI en ik heb er het schema ook nog van .
daarom zoek ik iemand die dit voor mij kan herstellen , ik zou het dan opsturen en in een verpakking stoppen waarmee het dan kan terug gestuurd worden .
bovenop de herstelkosten betaal ik dan de retourzending zodat het weer op de post kan ..
ik ben er zeker van dat iemand onder jullie over de nodige kennis beschik om dit oude ding aan de praat te krijgen .
alvast bedankt
mvg , rudy
herstellen van klein zendertje
Je paart een grenzeloos vertrouwen aan een al even grenzeloos optimisme. Ik heb maar al te vaak apparaten niet kunen repareren. Soms bij gebrek aan documentatie, soms waren de nodige onderdelen niet (meer) te koop maar meestal omdat het gewoon veel te duur werd. Niettemin wil ik wel een poging wagen. Neem als je dat wilt even contact op via de mail.
petrus bitbyter