Sharp 10P-35G van rommelmarkt (Toestel of techniek)
Vandaag deze Sharp gescoord op een rommelmarkt . Hij was niet echt goedkoop zeker omdat het afwachten tot thuis is of het geen sloper is .
Alles werkt behalve dat de snaar van de cassette slipt zodat de snelheid te traag en onregelmatig is . Ook de naald van de TV kanalen slipt maar zenderveranderen gaat probleemloos . De strepen op de foto zijn in werkelijkheid niet te zien : het beeld is perfect .
MVG
Francis
Sharp 10P-35G van rommelmarkt
Leuk ding.
Ik heb zo gauw geen catalogi onder handbereik, maar misschien weet iemand anders of dit model ook met een Philipsplakkertje is uitgebracht of dat het toch net een iets andere uitvoering was.
Hallo Maarten ,
Ik geloof wel ooit een Philips of Aristona te hebben gezien maar niet zo groot en ook met een kleiner TV scherm . ( 10cm of zo , deze is 25cm )
MVG
Francis
Dag Francis,
Deze heb ik Het is Philips type COMBI TC10
Bedoel je dit type ?
Bernard
Hallo Bernard ,
Dit lijkt inderdaad precies dezelfde als de Sharp .
MVG
Francis
Ik heb er eentje met een kleurentv, wellicht ook door Sharp gebouwd.
Het is een Philips 10CX1130/02S.
Groet, Marcel
Marcel,
Een beetje off-topic, maar is de 10CX1100 ook bij Sharp gemaakt?
En weet je toevallig waar de 10CX1120 vandaan komt?
Alvast bedankt!
Jac
Hoi Jac,
Ik heb het even nagekeken. De 10CX1100 is van Sharp, de 10CX1120 is van Loewe.
De 10CX1130 lijkt inderdaad Japans, fabrikant kan ik bij gebrek aan documentatie zo niet achterhalen. De kans op Sharp is vrij groot.
Mijn combi ik zeker Japans, zie link hieronder.
Als je op de volgende foto klikt, dan kom je ook het merk Sharp tegen.
Groet, Marcel
Bedankt Maarten!
Loewe had ik niet verwacht. Het merk heeft een wat duurdere naam, hetgeen ik binnenin zeker niet terug vind.
Heb je zelf nog iets aan de serienummer?
Jac
Bedankt Maarten!
Loewe had ik niet verwacht. Het merk heeft een wat duurdere naam, hetgeen ik binnenin zeker niet terug vind.
Heb je zelf nog iets aan de serienummer?
Loewe was vroeger nog niet zo'n duur merk. Ik ben wel benieuwd waar het serienummer mee begint (FF staat voor inkoop Japan, dus op een Sharp verwacht ik FF maar heb geen idee wat er op een Loewe zou staan).
Bedankt Maarten en Marcel.
Serienummers: Maarten zie mail.
Jac
Dankjewel Jac.
Ik verwerk je mail straks even in een topic dat ik daar elders al over had lopen (ook interessant voor serienummerliefhebbers van de iets recentere Philipsapparatuur).