Philips DCC 170 en 175 plus cassettes (Aangeboden)
Aangeboden wegens overstap (al weer enige jaren geleden) op Minidisk, twee zeer weinig gebruikte Philips Digitale Compact Cassette recorders.
1. De "Standard" recorder DCC 170. Compleet met documentatie, kabels, tasje, oortelefoons, etc.
2. De "Computer" recorder DCC 175. Als de DCC170 maar nu met kabel, aansluiting, software etc. om deze recorder als "Back-Up" systeem voor de PC te maken.
Beide systemen weinig gebruikt, alleen op een paar vakanties naar verre landen om 1-malig op cassette de weersatelliet signalen op te nemen.
De beide accu's zijn leeg en alleen de DCC 175 werkte nu meteen weer met opnemen en weergeven via de bijgeleverde netvoeding/acculader.
De DCC 170 werkte vorig jaar nog op de bijgeleverde netvoeding/acculader maar wil nu niet starten.
Van de DCC 175 kan ik de gebruiksaanwijzing niet meer vinden maar deze is van het Internet als .pdf document te laden.
Er bij geleverd 46 !! (zes en veertig) digitale cassettes voor opnamen en weergeven.
De Cassettes zijn van het 60 of 90 minuten type waaronder 1 cassette met opnamen van Polygram "The Ultimate Collection" muziek opnamen.
Bijna alle cassettes zijn slechts 1 keer gebruikt voor een weersatelliet opname. Die opnamen staan er dan nog op.
Ook een opname die ik heb gemaakt van een bruiloft op het Indonesische eiland Flores.
Tot mijn verrassing werd het bruiloftsfeest door de bruid en bruidegom geopend door "Una paloma blanca" van George Baker.
HET bruiloftslied daar destijds.
Ik kan de complete aanbieding morgen mee naar Driebergen nemen en de prijs is 200 euro. ruud
NB, ik vond op Youtube een paar filmpjes "How to repair" en "How to dismantle" dit type recorder.
Philips DCC 170 en 175 plus cassettes
Goedendag.
Philips is nog steeds te koop?
Het kan worden verzonden naar de Tsjechische Republiek?
Dank u voor uw reactie.
Romeins
Good day.
Philips is still for sale?
It can be sent to the Czech Republic?
Thank you for your response.
Roman
Hi Roman,Good day.
The Philips equipment is still for sale.
And I think I can send you everything in a box to Chech Republic.
I will see what the transport cost is voor sending.
I will send you tomorrow a mail with the transport rate.
If you send me the money by bank for the equipment and transport rate then I will send you this eequipment the next day.
Thanks, ruud jansen PA0ROJ Haarlem Holland
Hi Roman,
see your E-mail
Ruud PA0ROJ
Philips DCC 170 en 175 plus cassettes etc is op weg naar nieuwe eigenaar.Tjechië.
ruud