schema home fox 1-4S (Gezocht)

door loek @, Exloo (Drenthe), 24-11-2013, 14:38 (4112 dagen geleden)

Hallo forumlezers,

Wie kan mij helpen aan een schema van de homefox telefooncentrale type 1-4 S.

Ik heb deze huistelefooncentrale al in gebruik toen KPN nog PTT was. Ik heb zelf 40 jaar gewerkt bij PTT/KPN maar eigenlijk nooit gezocht naar het schema.

Nu is er iets defect en een schema is dan wel makkelijker, echter op internet is niets te vinden wel handleidingen maar geen schema.

Graag jullie reactie al vast bedankt met vriendelijke groet,

Loek

schema home fox 1-4S

door Jeroen Visser @, Eindhoven, 25-11-2013, 22:17 (4111 dagen geleden) @ loek

met google zoeken op homevox ....

schema home fox 1-4S

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 26-11-2013, 03:20 (4111 dagen geleden) @ Jeroen Visser
Gewijzigd door Maarten Bakker, 26-11-2013, 03:25

Heb je dat zelf al geprobeerd, of dacht je alleen: hee, een typfout, misschien kan het hem daar wel in zitten? Opzich niet slecht gedacht maar ik vrees dat het in dit geval lastig gaat worden zoals de vraagsteller zelf al beschrijft aan de hand van wat hij al wel had gevonden.

Wellicht heeft hij meer kans als hij zijn oud-contacten bij de KPN probeert aan te boren, want ik denk niet dat er ooit schema's naar buiten zijn gebracht.

De enige omweg die misschien iets oplevert, is vaststellen of deze centrale door een eventuele OEM ook onder een andere naam op de markt is gebracht waar misschien wel een schema van bestaat.

schema home fox 1-4S

door Hans PA0H @, Apeldoorn, 26-11-2013, 07:04 (4111 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Home fox is een naam van KPN.Je moet er achter komen welke fabrikant het apparaat gemaakt heeft. Is er aaan de binnenkant niets te zien wat de herkomst verraad?

groeten Hans PA0H

schema home fox 1-4S

door Doeve @, Borgercompagnie, 26-11-2013, 22:30 (4110 dagen geleden) @ Jeroen Visser

Gebruiks-aanwijzingen genoeg maar geen schema's
Dus!?!?!
Henk