Grote partij transistorradio's (Aangeboden)

door Roland19871, 06-05-2014, 13:44 (4037 dagen geleden)

[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]
[image]

Prijs is 10 euro per stuk. Van de radio op foto 5 doet het cassettedeck het niet. Daarnaast zijn de radio's op foto 8, 9, 10, 12, 21 en 22 niet werkend. De radio's op foto 19 en 20 zijn niet getest.

Mochten er nog vragen zijn of als mensen willen langs komen hoor ik dat graag.

Grote partij transistorradio's

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 06-05-2014, 14:22 (4037 dagen geleden) @ Roland19871

Hallo Roland,

Van de nummers 7,8,16 en 19 zou ik graag de volledige typenummers vernemen om te zien of ze mijn interesse hebben.

Misschien is het sowieso wel een goede tip om standaard de merken en typenummers te vermelden, voor mensen die met de zoekfunctie of via Google juist dat ene model zoeken.

door kris ⌂ @, Gent, België, 06-05-2014, 14:31 (4037 dagen geleden) @ Maarten Bakker

nummer 7 is een franse Reëla, gemaakt door optalix MG/LG only.

groeten

Kris

door lee, 06-05-2014, 15:04 (4037 dagen geleden) @ Roland19871

Ik zou graag nummer 7 overnemen.

Lee

door francois129 @, Aartselaar - België, 06-05-2014, 15:10 (4037 dagen geleden) @ Roland19871

Hallo,

Als je de dansette en de mambo richting België kan sturen wil ik die wel over nemen.
Rest via mail?

Francois

door ruudtx @, Utrecht, 06-05-2014, 15:30 (4037 dagen geleden) @ Roland19871

Kom je toevallig in de buurt van Utrecht?
Voor mij nrs 3, 4, 6 (Philips 590),14 (Grundig Record Boy), 23 (Aristona 1590) en 24 (Philips 795) voor 50E. Er vanuitgaande dat de antennes erop zitten en de batterijvakken redelijk schoon zijn.
Anders opsturen\ruud

door Leo Snoeren ⌂ @, Dongen, 06-05-2014, 18:52 (4037 dagen geleden) @ Roland19871

Hoi Ronald,

Voor mij graag nummer 16. Rest via mail?

--
Met vriendelijke groet,

Leo Snoeren

https://www.rrd.link/ (onder constructie)

leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl

door lee, 16-05-2014, 04:12 (4027 dagen geleden) @ Roland19871

Ik heb aangegeven Nummer 7 te willen overnemen maar na 2 mails heb ik nog steeds geen reactie.:-(
Waar zit de fout ????

Lee

door Dominic @, Breda, 16-05-2014, 09:35 (4027 dagen geleden) @ lee

Je bent niet de enige, erg jammer.

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 16-05-2014, 11:06 (4027 dagen geleden) @ lee

Ik heb er geen mails aan gewaagd, maar op mijn vragen hier op het forum ook nooit antwoord ontvangen.

Je zou verwachten dat een adverteerder, zelfs in geval van een zeemeeuwenactie, zijn spullen toch minstens wel zou willen verkopen zelfs als hij niet geneigd is om op vragen in te gaan, maar kennelijk zelfs dat niet.

door lee, 16-05-2014, 11:23 (4027 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Erg jammer maar misschien zijn het (prive)omstandigheden die het de
verkoper onmogelijk maken om te antwoorden.
Maar even afwachten met z`n alle

Lee

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 16-05-2014, 14:10 (4027 dagen geleden) @ lee
Gewijzigd door Maarten Bakker, 16-05-2014, 14:16

Daar heb je helemaal gelijk in, Lee.

Ik doe zelf ook wel eens een keer wat te lang ergens over of laat door omstandigheden deadlines verlopen of stiltes vallen, dus ik moet voorzichtig zijn me kritisch uit te laten, maar probeer dan in elk geval in een eerste antwoord wel te stellen dat ik iets reserveer of dat ik er nog op terugkom. Dan weten de mensen in elk geval dat wat in het vat zit, niet verzuurt.

Aan de andere kant verwacht ik dergelijke omstandigheden bij de TS niet: De meeste reacties op zijn advertentie waren binnen enkele uren na het plaatsen al.

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 16-05-2014, 14:25 (4027 dagen geleden) @ Roland19871

Roland van Dongen volgens MP
Probeer eens via die kant,
mogelijk dat er een foutief email adres is ingetikt op dit forum.

http://www.marktplaats.nl/verkopers/13198563.html

door lee, 16-05-2014, 14:39 (4027 dagen geleden) @ Maurice

Ik heb hem via MP benaderd en wacht nu op antwoord.
Ik zie wel dat hij alle hier aangeboden radio`s ook op MP heeft staan en bij sommige al een hoger bod heeft dan zijn prijs die hij hier vraagt.
Ben benieuwd.

Lee

door ruudtx @, Utrecht, 16-05-2014, 15:48 (4027 dagen geleden) @ lee

Dat verklaart de stilte waarschijnlijk.
Ik hoor ook niets meer, ook niet na PM.

door Dominic @, Breda, 16-05-2014, 16:40 (4027 dagen geleden) @ lee

Tja... wat moet je daar op zeggen. Triest.

Plaats dan direct alles op marktplaats en hier alleen een link.

door Roland19871, 16-05-2014, 17:10 (4027 dagen geleden) @ Roland19871

Door prive omstandigheden niet eerder in de gelegenheid geweest om me bezig te houden met deze aanbieding op het forum. Het is dat een gebruiker mij via Marktplaats heeft getracht te bereiken anders had ik niet eens geweten dat er reacties op waren gekomen, de spambox was rijkelijk gevuld met reacties verstuurd vanuit dit forum.

Ook erg geschrokken van reacties van mensen die niet meer rationeel kunnen denken, niet kunnen verzinnen dat er andere zaken kunnen spelen waardoor ik niet reageer. Wat me het ergst heeft gestoken is de insinuatie van een tweetal personen die zich nu vast aangesproken voelen, dat ik snel gereageerd heb op biedingen op Marktplaats en met de staart tussen de benen op het forum ben vertrokken. Zo onnodig. Als jullie wat langer hadden gewacht hadden jullie een reactie van mij gezien waarin ik eea had toegelicht.

Als ik zie hoe het er hier en op MP allemaal aan toegaat, dan heb ik er mijn buik vol van. Eerlijk waar. Ik haal ze allemaal er vanaf en breng ze naar de kringloopwinkel. Mij zien jullie hier nooit meer terug.

Gr.

Roland

door lee, 16-05-2014, 17:19 (4027 dagen geleden) @ Roland19871

Nou zeg, ik heb in 1e instantie nog aangegeven dat het misschien wel door (prive) omstandigheden zou kunnen komen.
Naar mijn mening absoluut geen reden om zo heftig te reageren.
Maar als je dan vervolgens zegt dat je `alles wel naar de kringloop brengt`
mag ik toch wel mijn twijfels uiten over de serieuze bedoelingen.
Tenslotte betaald de kringloop nergens voor dus vul de rest zelf maar in.

Jammer dat je zo reageert, de mensen hier hebben alleen maar goede bedoelingen
maar als er zoiets als dit gebeurt mogen er toch op z`n minst twijfels en vragen zijn.

Lee

door Roland19871, 16-05-2014, 17:23 (4027 dagen geleden) @ lee

Ik bedoel jou ook niet, ik heb gelezen dat je hebt geschreven dat het wellicht aan omstandigheden kon liggen.

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 16-05-2014, 20:07 (4027 dagen geleden) @ Roland19871
Gewijzigd door Maarten Bakker, 16-05-2014, 20:12

Hallo Roland,

Zo emotioneel hoef je nu ook niet te reageren hoor.

De mensen die hier reageerden, gingen er vanuit dat je toch zo nu en dan even kijkt of er reacties op het forum zijn, zelfs een paar uur later al als je computer misschien zelfs nog aanstaat. Natuurlijk kunnen er omstandigheden zijn, ik gaf elders al aan dat ik dat kende en ook niet altijd even voorbeeldig snel opgevolgd heb in het verleden, maar zo kort is 10 dagen voor een eerste bevestiging nou ook weer niet.

Misschien een misverstand dat wederzijds speelde, is dat reageerders hier ervan uitgingen dat jij hier terug zou kijken en dat jij ervan uitging dat dat niet hoefde. Mailnotificaties buiten beschouwing gelaten, mail kent sowieso geen gegarandeerde bezorging.

Verder is er in het verleden voldoende gezeur geweest met wel of geen biedingen elders, waardoor mensen soms binnen het uur al achter het net visten... Je kan je voorstellen dat de veronderstelling dat er zoiets aan de hand kan zijn wel eens een stevige reactie kan uitlokken. Aan de andere kant, op het moment dat jij na een aantal dagen veronderstelt dat er niemand op het forum interesse heeft is er natuurlijk niets mis mee om de handel ook op marktplaats te zetten, in discussies elders wordt het redelijk gevonden om dat na 1 tot 3 dagen al te doen.

Ik hoop dat je na een korte pauze besluit alsnog wilt laten zien dat je boven alle gedoe-reacties staat.

door Maurice ⌂ @, Dordrecht, 16-05-2014, 21:16 (4027 dagen geleden) @ Roland19871

Wordt een beetje moe van dat een FORUM misbruikt wordt als marktplaats.
Is Potdomme hier geen verkoop winkel.
Of dumpplaats van je zooi.

Dan verder mijns insziens onbeschoft om week lang niets meer van je te laten vernemen.
Wel tijd om bericht en foto's te plaatsen en te beroerd om in 3 sec een berichtje te tikken.
"Ik ben met veel belangrijkere zaken bezig"
Dan nog probleem afschuiven op de gebruikers is helemaal ten top.
Jouw probleem.

Er kan kennelijk binnen enkele uren veel veranderen immers reacties zijn daar.

Een forum is een gespreksgroep tussen mensen met bepaalde interesses.
Bedoeling is dat men elkaar zaken bespreekt en vragen beantwoordt.

Forum misbruiken als verkooptool en vervolgens week lang niets van je laten horen is niet erg netjes.
Zeer terecht dat daar opmerkingen over zijn.

SPambox verhaaltjes geloof ik niet zo in, onzin smoesjes.

Stel Voor dat indien weer een bulkdump plaatsvind van een binnenkomer en er niet fatsoenlijk op gereageerd wordt de draad abrupt verwijderd wordt.

door Tonmeister Henk † @, Leeuwarden, 16-05-2014, 22:43 (4027 dagen geleden) @ Maurice

Hallo Maurice , ik geef je in dit geval groot gelijk ! De radio's stonden 28 april al op MP , dus ruim voordat ze hier op het forum te koop aangeboden werden!
Als Robin nav de commotie hierover het forum wil verlaten : mijn zegen heeftie bij deze !

Mvg , Henk

--
Nuntius Transmittendus !

door ruudtx @, Utrecht, 17-05-2014, 18:09 (4026 dagen geleden) @ Roland19871

Geen sterk verhaal Roland.

Ik heb even gekeken, dezelfde dag dat je de advertentie hier plaatste waren er al 7 reacties, waaronder 1 van mij.
De prive omstandigheden deden zich dan wel heel erg snel na het plaatsen van de addvertentie voor, kennelijk zodanig dat er al niet meer naar deze site gekeken kon worden, evnetueel met een korte melding dat het even duurt alvorens verder gegaan kan worden.
Als er dan wordt gemerkt dat de handel ook op MP staat, ja dan gaan de bellen rinkelen.

Als je nog een beetje sportief bent lever je de toestellen alsnog aan de mensen uit die duidelijk hebben aangeven een artikel te willen.