ruimte bij provider (Computertechniek)

door Maarten Bakker ⌂ @, Haarlem/Delft, 22-06-2014, 19:20 (3615 dagen geleden) @ Ed van der Weele †

Tsja, wat XS4ALL soms loopt te knoeien (ook met/na overname van contracten van overgenomen providers, zoals Cistron waar we een aantal klanten hadden) heeft mij in elk geval doen inzien dat hun professionele imago vooral een imago is dat ze nog steeds zorgvuldig cultiveren. De mensen waar je als gebruiker mee te maken hebt, missen vaak toch het technisch en procedureel inzicht dat vroeger wel aanwezig was en de mensen die daarna de brokken op 'klachtniveau' moeten opruimen missen nog wat meer inhoudelijke kennis en inzicht, maar kunnen wel heel goed dat oude imago van de technisch onderlegde provider voorwenden. Vaak is dat natuurlijk genoeg, maar het is niet iets waar ik graag extra voor betaal, aangezien de meerwaarde te betwisten is.

Solcon bevalt mij en diverse klanten al jaren uitstekend en heeft gelukkig niets met KPN te maken.

Feitelijk kan je het wel-of-geen-hostingruimteprobleem heel simpel oplossen: gewoon in het klantencentrum een vinkje maken dat de klant moet aanzetten als hij ruimte nodig heeft, en ook duidelijk communiceren waar hij over kan beschikken. Iets dat ze bij UPC kennelijk niet doen.


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum