Reparateur gezocht (Gezocht)
Een goedendag allemaal. Ik zoek een reparateur voor mijn combi apparaat; Panasonic DMR -ES35V. Dit is een gecombineerde video en DVD-CD speler, waarmee je ook video's en DVD-CD's kunt opnemen, en kunt kopieren van video band naar DVD-CD CQ vise versa. Nu heeft hij de akelige eigenschap dat een eenmaal ingebrachte DVD-CD niet meer er uitgehaald kan worden. En och hoe raar, als ik de display verlichting uitschakel lukt dit wel. Een opgenomen DVD-CD kan er echter niet zonder meer er uitgehaald worden, omdat het apparaat de DVD-CD dan wil initialiseren, zodat ik hem ook op een andere DVD speler kunt afspelen. Wil ik echter gaan initialisren dan weigert het apparaat het commando. Terugzetten naar de originele fabrieksinstellingen lukt weer wel, maar alle problemen blijven. In tegenstelling tot buizen en transistoren, zijn IC's en chips totaal mijn ding niet. Ik heb er geen enkele feeling mee. Vandaar dat ik een reparateur zoek in de omgeving van Tilburg, zodat ik het apparaat ter reparatie naar u kan brengen. Het apparaat is ongeveer 4 jaar oud, en ik stuur hem liever niet over de post vanwege de hoge verzendkosten die er dan aan verbonden zijn. Hij weegt namelijk 6,4 Kilo. Over de kosten van reparatie van het apparaat komen we wel uit.
Met vriendelijke groet; Jan van Dijk (Jan 1).