Plankje voor Philips Pionier 3 (Gezocht)

door Jan 1 @, Tilburg, 21-11-2014, 14:54 (3894 dagen geleden)

Ik zoek een luidsprekerplankje om mijn Philips Pionier 3 te completeren. Maar ik wil er eventueel ook wel zelf een gaan uitzagen en boren. Weet iemand van jullie wat de exacte maten van dit plankje zijn ? Alsmede ook de dikte van het plankje. Waarschijnlijk geen triplex, maar multiplex, 5x gelaagd ? Als ik het goed heb moet ik het luidsprekertje ook nog ergens hebben liggen.

Met vriendelijke groet; Jan van Dijk.

Plankje voor Philips Pionier 3

door vanderwaal @, Ridderkerk, 22-11-2014, 08:53 (3894 dagen geleden) @ Jan 1

Goedenmorgen Jan,ik heb de maten van het plankje op papier staan,ook voor de overige gaten.
Vandaag en morgen ben ik weg,maar ik zal je zo snel als mogelijk is, je terug berichten.Dan kan ik je een copie toezenden.
Groet van Jan.v.d.Waal uit Ridderkerk.

door vanderwaal @, Ridderkerk, 24-11-2014, 19:36 (3891 dagen geleden) @ vanderwaal

Goedenavond Jan1,ik heb de tekening met de afmetingen en overige maten voor je.
Als je nog belangstelling heb ,hoor ik je wel.
Groet van Jan.v.d.Waal uit Ridderkerk.

door Jan 1 @, Tilburg, 24-11-2014, 19:58 (3891 dagen geleden) @ vanderwaal

Zie je E-mail.

Groetjes; Jan.

door vanderwaal @, Ridderkerk, 25-11-2014, 15:50 (3890 dagen geleden) @ Jan 1

Goedenmiddag Jan,ik heb geen berichtje van je gehad,maar ik heb een afdruk voor je klaar liggen.Als je mij je adres door geeft ,dan stuur ik je de afdruk.
Groeten van Jan v.d.Waal uit Ridderkerk.

door Jan 1 @, Tilburg, 25-11-2014, 16:03 (3890 dagen geleden) @ vanderwaal

Ik heb wel degelijk via het forum (envelopje bij je naam) een E-mail verstuurd.
Waarom dat hij niet bij je is aangekomen is voor mij een volslagen raadsel. E-mail verstuurd kreeg ik als boodschap. Mijn adres wil ik wel doorgeven, maar dat mag van de webmaster alleen via dat envelopje. Ik zal nog een keer een poging wagen, en hopen dat de E-mail bij jou aankomt. Bij voorbaat dank voor de door jou te nemen moeite.

door Tonmeister Henk † @, Leeuwarden, 25-11-2014, 17:14 (3890 dagen geleden) @ vanderwaal

Hallo Jan , kijk eens in je spambox , daar komen berichten via het envelopje wel vaker in terecht .

Groet , Henk

--
Nuntius Transmittendus !

door Jan 1 @, Tilburg, 25-11-2014, 17:36 (3890 dagen geleden) @ Tonmeister Henk †

Nee Henk, daar zijn ze ook niet te vinden !

door Jan 1 @, Tilburg, 26-11-2014, 11:12 (3890 dagen geleden) @ vanderwaal

Hoor ik nog iets van u mijnheer van der Waal ? Ik stuurde gisteren voor de tweede maal via je - envelopje - een E-mail naar je met mijn contact gegevens. Waarom zou die alweer niet aangekomen zijn ? Bij anderen op het forum kwamen dit soort E-mails altijd aan. Ook correspondentie via mijn E-mail adres leverde nooit problemen op.

Zie je E-mail box van der Waal

door Jan 1 @, Tilburg, 26-11-2014, 17:09 (3889 dagen geleden) @ Jan 1

Zie je E-mail box j.p.