problemen met deurtjes VD TECH.radio/3CD CHANGER (Toestel of techniek)
Beste forumleden,
Ik heb een radio/3cd changer van het merk:VD TECH.typenr:YCD1817-BSP of, en dat is niet duidelijk het typenr: S/N:CD871902998 jaartal is onbekend.
Dit is een app. met twee transparante deurtjes,die open en dicht gaan,nu het probleem is dat de deurtjes constant open en dicht blijven gaan,als ik op de afstandbediening drukt,de electrische aandrijfmotortjes blijven draaien normaal moet het zo gaan, dat als ik één druk geef op de knop"open" het deurtje moet open blijven staan,en bij de volgende druk op de knop"close" het moet sluiten.
Daardoor kan ik ook de cd's niet laten spelen,want de deuren moeten daarvoor dicht blijven.Nu heb ik gezien dat boven l+r in hoek achter de deurtjes stoppers staan,dit zijn bakelieten blokjes ( juiste benaming ken ik niet ) met
twee fijne pinnetjes die ingedrukt kunnen worden,eentje voor de deur te laten openstaan en eentje voor de deur dicht te houden,als ze tegen de pinnetjes drukken.Maar ik denk dat er van elke kant l+r er eentje afgebroken is daardoor werkt het systeem niet,ik heb foto's gemaakt ervan hopenlijk duidelijk genoeg.
Wie kan mij helpen,of voorstellen geven om dit op te lossen?
Alvast vele dank.
problemen met deurtjes VD TECH.radio/3CD CHANGER
Wil,
Die bakelieten blokjes zijn natuurlijk de schakelaars.
Meet nu eerst eens of deze nog werken,anders met wat reiniger behandelen en
hopenlijk gaan ze weer werken.
Beste Maurice,
Bedankt voor Uw snelle reactie,kan U me ook zeggen hoeveel pinnetjes op elk schakelaartje zitten?
Ik heb één pinnetje wat eruit steekt per schakelaartje,moeten dat geen twee zijn? Voor openen en sluiten v/d deurtjes.
Deze pinnetjes kan je indrukken,dat is toch juist he?
Gr.will.
2 schakelaars
Beide hebben 1 kontakt zo te zien.
Soms is het beter eerst rustig te kijken hoe iets kan werken.
Als deur open is moet er iets een contact maken of verbreken juist.
Anders om ook,
Dat voor beide kanten.
Gewoon voor gaan zitten en er naar kijken, bewegen en meten wanneer wat schakelt
of er helemaal niets schakelt met die 4 blokjes.,
Zover zit je goed