Philips KTV (Gezocht)
Ik zou uit nostalgie nog graag eens een mooie Philips kleuren tv uit de jaren 70 willen hebben. Een K8 of K9 chassis. Heeft iemand nog zoiets te koop?
Philips KTV
--
Hans van Kampen
Philips KTV
Dat is een K11 of waarschijnlijker vanwege de afgeronde hoeken een K12.
Overigens zou ik als ik de TS was en het toestel met niet al teveel onderhoud regelmatig moet spelen, voor een K9 of een K11 gaan. De K8 is arbeidsintensief en de K12 kan in sommige gevallen ook wel wat onderhoud eisen.
Philips KTV
Philips 18C636
-KT2 uit 1976
47cm A47-550X buis
MP Advertentie 878270278
In Barendrecht zo te zien - dus dichtbij SPijkcity
Philips KTV
Ik zou uit nostalgie nog graag eens een mooie Philips kleuren tv uit de jaren 70 willen hebben. Een K8 of K9 chassis. Heeft iemand nog zoiets te koop?
Een KT1 ,
populair gezien een draagbare K9 want er zit een handvat bovenop .
Staat hier na monteren nieuwe HSP kaskade praktisch ongebruikt ,
is wel tijdje terug ......18 jaar ofzo .
Afstand /vervoer is meestal als het een tijdje mag duren geen probleem .
gr Huub
Philips KTV
Een KT1 ,
populair gezien een draagbare K9 want er zit een handvat bovenop .
Staat hier na monteren nieuwe HSP kaskade praktisch ongebruikt ,
is wel tijdje terug ......18 jaar ofzo.
Afstand /vervoer is meestal als het een tijdje mag duren geen probleem .
gr Huub
Hallo Huub, bedankt voor je bericht. Heb je ook een typenummer en/of een foto? En wat wil je ervoor hebben? En waar woon je?
Ton
Philips KTV
Hallo Huub, bedankt voor je bericht. Heb je ook een typenummer en/of een foto? En wat wil je ervoor hebben? En waar woon je?
Typenummer is 18C435 voor het oermodel. Ik meen dat de 18C635 ook nog een KT1 was. Geen uiterlijke verschillen.
Philips KTV
Typenummer is 18C435 voor het oermodel. Ik meen dat de 18C635 ook nog een KT1 was. Geen uiterlijke verschillen.
Ik vind het wel een grappig apparaat. Wat wil je ervoor hebben en hoe kunnen we dat regelen?
Philips KTV
En toen hoorde ik niks meer...???
Philips KTV
Ik heb je zojuist per mail geantwoord. Aanvulling: Je moet even op het envelopje achter de naam van Huub, bovenin zijn bericht klikken. Dan krijg je hem te pakken.
Philips KTV
mail ontvangen en beantwoord ,
m vr gr Huub
en dank oe Maarten