De kans om rijk te worden 2 (Toestel of techniek)

door soundman2 @, Wouw, 08-06-2015, 15:58 (3465 dagen geleden) @ Marotick

Een paar jaar geleden was ik bij een motoren revisie bedrijf voor mijn werk en ik raakte in gesprek met een medewerker over mijn/ onze elektronica hobby.
Hij vertelde me dat hij iets op internet had gevonden wat niet kon maar... het scheen wel te kunnen werken. Hij zei me, "zoek eens op magneet motor".
Thuis gekomen zocht ik op deze zoekterm en vond algauw wat hij bedoelde. Wat moest ik er van denken? Een motor die geen energie gebruikt maar wel levert...
De motor draait door het op het juiste moment een magneet een andere magneet te laten aantrekken. Die magneet wordt weggewerkt op het moment dat de draaiende magneet terug kan vallen en daardoor valt deze niet terug.
Zo vond ik een filmpje, dat ik nu zo 1-2-3 niet terug kan vinden over een stel studenten die een goed werkende motor hadden gemaakt. Zo lijkt het.
Ook was er een filmpje te vinden over een Turk die nota-bene een motor demonstreert op de TU Delft. Leuk is te zien dat de wetenschappers eerst iets hebben van, Dit Kan Helemaal Niet, maar als de demonstratie loopt dan zie je hun gezichten verdraaien in ongeloof.
Goed, stel dat we niet bij de neus genomen worden, hoe komt het dan dat we allemaal dan nog niet een magneet motor hebben.
Gratis energie...
Zie deze link
http://ufowijzer.nl/tekstpagina/YildizAllMagnetmotor.htm

Veel plezier.

Jack Marotick

Nogal ingewikkeld. Ik heb al jaren deze waterval in de tuin staan. Links valt het water op het rad en wekt dan energie op, om vervolgenss verder te stromen. Bij het eindpunt valt het water weer op het rad enz.
Omdat er wat geheimpjes in zitten, zul je het met deze afbeelding moeten doen.

[image]

Soundman2

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks