Hallo,
Omdat mijn Outlook 2007 kuren vertoond en ik het niet goed werkend meer krijg wil ik eens een ander email programma proberen.
Ik heb nu Mozilla thunderbird geinstalleerd en ben benieuwd wie hier ervaring mee heeft (goed of slecht)
Lee
Mozilla thunderbird
door gert van wee , Achterveld, 11-06-2015, 21:32 (3452 dagen geleden) @ lee
Hallo Lee,
ik gebruik thunderbird al jaren zonder problemen.
Veel succes ermee.
Groet,
Gert
Mozilla thunderbird
door Leo Snoeren , Dongen, 12-06-2015, 06:02 (3452 dagen geleden) @ lee
Hoi Lee,
Ik heb al zo'n 12 jaar Thunderbird hier draaien en vind het nog steeds een erg fijn programma. Erg stabiel, betrouwbaar en gewoon fijn om te gebruiken. Los van het feit dat het gratis is, wordt het erg goed bijgehouden, regelmatig updates etcetera. Ik kan het je aanbevelen!
--
Met vriendelijke groet,
Leo Snoeren
https://www.rrd.link/ (onder constructie)
leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl
Mozilla thunderbird
door lee , Venlo, 12-06-2015, 09:12 (3452 dagen geleden) @ lee
Het deaait nu 2 dagen dus kan er nog weinig van zeggen maar gezien jullie reacties zal ik het blijven gebruiken en ben benieuwd hoe het op langere termijn bevalt
Toch raar dat ook gratis programma`s goed kunnen zijn .
Bedankt voor de reacties
Lee
Mozilla thunderbird
door Maarten Bakker , Haarlem/Delft, 12-06-2015, 10:25 (3452 dagen geleden) @ lee
Gewijzigd door Maarten Bakker, 12-06-2015, 10:47
Juist gratis programma's kunnen goed zijn. Het is maar net wat je ermee wilt.
Office Outlook is voor een particulier vaak overkill tegen hoge betaling. Het gratis alternatief van Microsoft zelf is Windows Live Mail 2012 en is behalve eenvoudiger ook stabieler en betrouwbaarder dan Office Outlook, dat onder andere nog steeds rare en soms moeilijk repareerbare opslagformaten gebruikt (heeft me bij klanten zo nu en dan wel een stief uurtje gekost en zelfs aanschaf van een reparatieprogramma door een derde partij geschreven omdat de herstelsoftware van MS afhaakte).
Hoe dan ook, ik denk dat je aan Mozilla Thunderbird een prima programma hebt.