Hallo,
Ik zoek;
2SK19Y 2x
2SC945Q 2x
Waar kan ik deze het beste bestellen?
Op www vind ik alleen sites/winkels buiten Nederland die ze kunnen leveren.
Is voor reparatie van Yaesu FRA 7700
graag reactie(s),
rob
Zoek transistoren
door robbie , Blaricum, 24-07-2015, 09:15 (3418 dagen geleden) @ robbie
Geen reacties?
Ik heb ze toch maar in China besteld...
dank voor de support!
rob
Zoek transistoren
door Huub P † , Krommenie, 24-07-2015, 12:13 (3418 dagen geleden) @ robbie
Beste Rob,
het feit dat er niet op jouw vraag wordt gereageerd kan dus ook betekenen dat niemand jou kan helpen aan die onderdelen.
Het zou vrij zinloos zijn als een ieder gaat melden dat ze deze componenten niet voor jou hebben toch?
Vaak is het buitenland of Ebay de enige bron om dit soort onderdelen te bekomen maar dat had je zelf ook al uitgezocht.
Succes met de reparatie.
--
Vriendelijke groet,
Huub Peters
Vintage Electronica
Zoek transistoren
door robbie , Blaricum, 24-07-2015, 14:42 (3418 dagen geleden) @ Huub P †
Huub,
Dank je wel.....
groet,
rob
Zoek transistoren
door kris , Gent, België, 24-07-2015, 17:48 (3418 dagen geleden) @ Huub P †
Beste Rob,
het feit dat er niet op jouw vraag wordt gereageerd kan dus ook betekenen dat niemand jou kan helpen aan die onderdelen.
Het zou vrij zinloos zijn als een ieder gaat melden dat ze deze componenten niet voor jou hebben toch?
Vaak is het buitenland of Ebay de enige bron om dit soort onderdelen te bekomen maar dat had je zelf ook al uitgezocht.
Succes met de reparatie.
ik zit in dezelfde situatie: heb die dingen niet liggen en vervangalternatieven wil je duidelijk niet. vandaar geen reactie
groeten
Kris
Zoek transistoren
door Maarten Bakker , Haarlem/Delft, 24-07-2015, 13:12 (3418 dagen geleden) @ robbie
Kennelijk over het hoofd gezien. De 2SC945Q is tamelijk standaard (BC-achtig met andere pinout, de Q staat voor de hFE), maar de 2SK17 is een FET en daar zijn vervangers vaak wat lastiger.
Zoek transistoren
door robbie , Blaricum, 24-07-2015, 14:43 (3418 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Maarten,
2SK17 is inderdaad niet te vinden, ik heb 2N5486 besteld....
kijken wat dat wordt...
groet,
rob