Connector (Toestel of techniek)
Wie weet welk type connector dit is? Ik zoek zoiets in 16 polige uitvoering.
Connector
Beste Jan Dirk,
Dat is de Phoenix MSTBVA 2,5/ 3-G-5,08
Als je een 16-polige wilt hebben is dat de Phoenix MSTBVA 2,5/ 16-G-5,08
Met vriendelijke groet,
Arjan
Connector
Arjan bedankt
Groet Jan Dirk.
Connector
Beste Jan Dirk,
Dat is de Phoenix MSTBVA 2,5/ 3-G-5,08
Als je een 16-polige wilt hebben is dat de Phoenix MSTBVA 2,5/ 16-G-5,08Met vriendelijke groet,
Arjan
In mijn werkzame leven bij Philips is er ooit eens een magazijnfout gemaakt met dergelijke connectoren. Er bestaan series met metrische afstanden tussen de pennen en ook series met afstanden gebaseerd op de engelse/amerikaanse maten. Voor een driepolige connector zal het niet meteen fout gaan, maar bij een 10-polige of meer breekt de zaak kapot. Vanaf de foto zou ik niet kunnen zeggen welke getoond wordt.
Soundman2
Connector
De opmerking van Soundman2 vertaal ik als: er zijn varianten die eindigen op -5,08 en die eindigen op -5,00. Let dus wel even goed op.
Connector
Bedankt voor de opmerking, omdat dat vast te stellen moet ik naar een andere lokatie.
De afgebeelde connector meet 5mm. exact tussen het hart van de pennen.
Connector
De serie heet CombiCon van Phoenix Contact.
Op de connectors staan delen van de typeaanduiding, in ieder geval ook de pitch ( 5.08 of 5.0 )
Er is nog een foutmogelijkheid, de ronde ribbels kunnen aan de voorkant of aan de achterkant van de steker zitten ! Dit is wel uit de coderingen te halen maar een foutje is zo gemaakt.
Je kunt ook losse delen plaatsen die minder contacten hebben.
Ik heb nogal wat van dat spul ( op mijn werk ), als je me opgeeft wat je nodig hebt ( geen 16 polige.... ) dan stuur ik het op tegen verzendkosten.
Hans
Connector
Hans,
Ik maak er binnenkort wel even een plaatje van.
groet JD
Connector
Hierbij even het plaatje, de afstand tussen de pennen is 5mm. en de connector zou
in toaal 12 polig moeten zijn. (de bovenste 4 worden niet gebruikt)