Info over bouwpakket (Gezocht)
Hallo,
Een maatje en ik zijn op zoek naar info over, vermoedelijk, een Elektuur ontwerp. Deze is als imitatie VU meter uit de serie Mengpaneeleenheden voor Mengpanelen van Philips gebouwd.
Zover wij kunnen nagaan gaat het om het Presonant ontwerp. Uit Elektuur 1974. Nummer 123, blz 1055.
Onze vraag wie heeft een scan van dit Elektuur nummer of van het artikel?
Greetz,
E
Info over bouwpakket
Die heb ik voor je. Stuur even een mailtje voor je e-mailadres.
Info over bouwpakket
Heb stapels Electuurs, vanaf 84 allemaal tot heden,
zo ook map 1966,68 ,1972 én 1973
Denk je...
Map 1973 is niet compleet -blijkt nu-...mist 1 blad en wel Okt 1973 nr 123
Precies die je nodig hebt
Wordt er zo moe van...
Hoe mogelijk dat in org elektuur Map-binder precies die er uit is...
Typisch
Info over bouwpakket
Hoi Maurice,
Wij dachten dat het om jaar 1974 gaat.
Btw heb je ook ingescande exemplaren? Ik heb een leuke collectie maar mis hier en daar nog wel een nummer
Erwin
Info over bouwpakket
Maurice heeft gelijk, dit bouwpakket wordt beschreven in het september nummer 123 uit 1973. Mijn info is uit 1974 en daarin wordt een Tap schakeling besproken voor deze 'Presonant'. De nummers uit 1973 bezit ik niet. prettig weekend, Ben
Info over bouwpakket
Hallo Erwin,
Mocht je die van Ed v.d.Weele nog niet ontvangen hebben, heb ik nog wel een scan van het artikel uit het LF-boek waarin de presonant met vu-meters beschreven staat.
Op het printje is ook plek voor een voedingsschakelaar, opgebouwd rond een CD4011 en een BC109C (T5).
Gr. Paul
Info over bouwpakket
Iedereen hartelijk dank voor het meewerken!
Ik heb de PDF van Ed binnen. Het jaartal is inderdaad 1973. En direct aan mijn maatje doorgestuurd. Het is echt hartstikke leuk dat we nu een beeld hebben bij het bouwsel.
Nogmaals dank!
Erwin
Info over bouwpakket
Mocht je die van Ed v.d.Weele nog niet ontvangen hebben, heb ik nog wel een scan van het artikel uit het LF-boek waarin de presonant met vu-meters beschreven staat. Op het printje is ook plek voor een voedingsschakelaar, opgebouwd rond een CD4011 en een BC109C (T5).
Wij hebben het artikel niet. Mocht je het per email willen opsturen, hebt een pm.
Erwin