Transistor radio Wien 008
Transistor radio Wien 008, AM, speelt niet, met tasje, Euro’s 5,00
Diverse Wien transistor radio's (Aangeboden)
Zie de radio's hieronder
Transistor radio Wien 008, AM, speelt niet, met tasje, Euro’s 5,00
Transistor radio Wien 3, AM+FM, speelt, compleet met antenne, Euro’s 12,50
Transistor radio Wien 2, AM+LG, speelt zachtjes, met tasje, scheur in onderzijde kast , Euro’s 5,00
Transistor radio Wien 3 (nr. 2) , AM+FM, speelt, geluid vervormd, compleet met antenne, Euro’s 10,00
Transistor radio Wien Sport, AM+FM, speelt, golfbereikschakelaar niet lekker, compleet met antenne, in doos met handleiding en schema, polsbandje mist, Euro’s 12,50
Alle radio’s in één koop Euro’s 35,00.
Transistor radio Wien 3
Transistor radio Wien 3, AM+FM, speelt, compleet met antenne, Euro’s 12,50
Transistor radio Wien 2
Transistor radio Wien 2, AM+LG, speelt zachtjes, met tasje, scheur in onderzijde kast , Euro’s 5,00
Transistor radio Wien 3 (nr.(2)
Transistor radio Wien 3 (nr. 2), AM+FM, speelt, geluid vervormd, compleet met antenne, Euro’s 10,00
Transistor radio Wien Sport
Transistor radio Wien Sport, AM+FM, speelt, golfbereikschakelaar niet lekker, compleet met antenne, in doos met handleiding en schema, polsbandje mist, Euro’s 12,50
Diverse Wien transistor radio's
Ik heb belangstelling voor de Wien 008 en de Wien 2, elk voor € 5,=
Graag overdracht in Driebergen komende zondag ?
Met vr. groet,
Leo
Hallo Leo,
De Wien 008 en Wien 2 radio's zijn voor jou. Overdracht op zondag in Driebergen. Ik stuur je een pm. René
Voor Leo
[ Geen tekst ]
Voor Leo
[ Geen tekst ]
Resterende 3 Wien transistor radio's voor Euro's 20,00
Zie de radio's hieronder
Transistor radio Wien 3, AM+FM, speelt, compleet met antenne, Euro’s 7,50
Transistor radio Wien 3 (nr. 2) , AM+FM, speelt, geluid vervormd, compleet met antenne, Euro’s 7,50
Transistor radio Wien Sport, AM+FM, speelt, golfbereikschakelaar niet lekker, compleet met antenne, in doos met handleiding en schema, polsbandje mist, Euro’s 7,50
De 3 radio's in één koop Euro's 20,00.
Hallo
Ik weet iemand die een Wien 006 zoekt. Is één van de typen misschien een 006?
Jack Marotick
Hallo Jack, geen van de radio's is een Wien 6. Heeft je kennis een Wien 6 foto misschien Ik ken wel de Wien 666. Vr. gr. René