Gratis Commodo internet security (Computertechniek)

door Verdicom ⌂ @, Maarssen, 03-03-2016, 15:46 (3186 dagen geleden) @ lee

Weer typisch een gevalletje van:
Je hebt een probleem en gaat er mee naar de leverancier.
Die stopt het in een la en doet daarna de la dicht.
Probleem is dan opgelost.

Helaas gaat dat wel vaker zo bij die telefonische helplijnen.
Niet alleen bij kleine bedrijven, maar ook bij hele grote.
Breek me de bek niet open. Afgelopen jaar, ook intermet ....

Ik wilde alleen maar een snellere verbinding.
Zat op 8 Mbit/sec download.

Na een half jaar was het opgelost. Na de nodige telefoontjes, bezoekjes.
Het bleek hierbij dat telefoontjes met een helpdesk totaal niks opleverden.
Persoonlijk winkels van het bedrijf bezoeken bleek uiteindelijk wel tot een oplossing te leiden.
Achtereenvolgend ben ik geweest in:
Hoofddorp, Hilversum, bezoek van een monteur, Utrecht, Rotterdam.

Alles werkte weer. Nu 30 MBit/sec download.
Toch wilde ik nog wat sneller

Website vertelt dat dat bij mij mogelijk is.
Helpdesk zegt vervolgens: kan niet. Sneller dan 20 Mbit/sec kunnen wij u niet aanbieden. Letterlijk!

Geloofde daar niks van.
Naar een winkel in Nieuwegein. Daar werd het in een kwartier geregeld.
Zou met vijf dagen zijn aangepast.
Gebeurde ook, al bleek toen dat er in de centrale nog een draadje verkeerd zat.
Kan gebeuren.
Maar toen dat was verholpen.
Eindelijk! Nu 102 Mbit/sec download.
En WiFi is ook zo snel. Gemeten op een Samsung Tab A en een Samsung Galaxy S5

De volhouder wint, al is het wel een kwestie van een lange adem.
Het is maar net waar en wie je te spreken krijgt.

Ik zit nog steeds bij dezelfde provider

Overigens, ik gebruik al jaren Norton

Tele-2 heeft je tenminste nog een ander, nieuw, modem gestuurt.
G-data schuift af. Ze hadden minstens je de kosten van het pakket kunnen terug betalen.

Groet,
Han


Complete draad:

 RSS Feed van berichtenreeks

powered by my little forum