Display's DLO4135 gezocht (Gezocht)

door Eleen @, Deurne (BE), 15-03-2016, 22:37 (3416 dagen geleden) @ Maarten Bakker
Gewijzigd door Eleen, 15-03-2016, 22:41

Ik denk niet dat je ze nog anders dan NOS gaat vinden. Heb je contact gezocht met Osram om te vragen naar alternatieven?

Ik heb zowel met Siemens als met Osram mailcontact gehad. Dit zijn de enige 2 fabrikanten die dit type display's hebben geproduceert. Van beide antwoord dat bewuste component uit het leveringsprogramma werden genomen, respectievelijk in 2002 (Siemens) en 2008 (Osram)

Vorig jaar stond hij nog vermeld als leverbaar bij RS Components. Dit bedrijf levert echter niet aan particulieren. Toen ik na verloop van tijd iemand had gevonden die ze alsnog wilde bestellen voor mij, kwam dan het ontnuchterende antwoord van RS dat ze onvinbaar waren in hun warehouse en of waarschijnlijk de stock nooit op nul was gezet...

Dan maar gepoogd om een voorraadje via het WWW te bestellen, met minder aangename ervaringen, zie mij post hierboven...

Anyway... Met de drie werkende exemplaren uit de twee bestellingen van vorig jaar heb ik het nog tot vorige week kunnen trekken. Er zitten in totaal 9 van deze display's in de datalogger en de resterende zes originele exemplaren zijn nu stilaan één voor hun geest aan het laten...

Eleen

Dan nog een oproep tot lezers/leden die ook op Circuits Online actief zijn:

Wil iemand mijn vraag 'Display's DLO4135 gezocht' daar stellen?
Ik geraak zelf niet ingelogd, doordat ik mijn passwoord kwijt ben en het aanvragen van een nieuw passwoord loopt fout, ik wacht met ongeduld op een reactie van de webmaster daar.

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks