Kleur valt weg (Toestel of techniek)

door Hans van Kampen @, Voorhout, 30-03-2016, 18:15 (3170 dagen geleden) @ soundman2

Dank voor je bericht Henk, ik zal er naar kijken. Een haperend kristal lijkt aannemelijk. Begrijpelijk dat dergelijke camera'tjes op een beurs voor 20 Euro worden aangeboden want ondanks dat een verkoper zegt dat ie OK is blijkt er altijd wat aan te mankeren zoals nu blijkt.

Film over naar video:
Ik ben dus bezig zoals eerder geschreven oude jaren 70 super 8 over te zetten naar video voor op een DVD te branden en had van een vriend een Panasonic camera/S-VHS combi te leen die hij niet meer gebruikt en gebruikte de video uitgang voor beeld naar een monitor om te kijken alvorens ik het naar een video/USB omzetter naar de computer toe voer en inderdaad hinderlijke flikkeringen zoals je schrijft door verschil film 18 bps naar video met een beeldfrequentie van (25bps).

Mijn digitale CANON fotocamara met videofunctie het zelfde resultaat maar wonderwel met dit JVC camara'tje perfect rusultaat maarja, steeds kleur uitval, ook zichtbaar op een andere kleuren monitor.

;-)
Hans

--
Hans van Kampen

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks