Philips radio L4X00T (Aangeboden)
Heb hier nog een redelijk goed uitziende radio , Philips L4X00T. Toestel speelde niet, maar na vervanging van de mixer OC170 door AF127 werkt het toestel weer perfect. Heb in batterij-doos een strip vervangen ... was door lekkende batterijen vergaan. Ook enkele printsporen overbrugd wegens onderbreking door batterij lekkage.
Kast ziet er redelijk uit .. wel is een messing sierstrip niet meer aanwezig en de achterklep is door een "kenner" voorzien van een extra luidspreker connector. Ik heb de draden naar het chassis verwijderd.
Helaas is er ook een klein stukje weg van het front van de kast.
Maar .. ik hoef er alleen maar een lekkere fles rode wijn voor! En .. ik houd me het recht voor dat ik bepaal wie het toestel krijgt bij meerdere liefhebbers. Ik stuur het toestel niet op en ik bezoek geen beurs o.i.d.
Ik kan evt. foto sturen van binnen-en buitenkant.
( pa0sjm@veron.nl ) Edam
Philips radio L4X00T
zou de geringe interesse nu komen omdat ik het niet bij een liefhebber thuis bezorg ? Of .. niet opstuur ? Dan maar in de grof vuil bak
Philips radio L4X00T
Ik krijg ook niet altijd alles dat ik aanbied in 3 dagen verkocht. Net nadat je het in de spreekwoordelijke Kliko hebt liggen, dient zich altijd een kandidaat aan. Klikoficeren doe ik dus maar niet meer.
Philips radio L4X00T
Hallo,
Ik vind dit prachtige toestellen met mooie klank maar 2 uur rijden heen en 2 uur terug is me net iets te ver om mij aan te bieden. Ik veronderstel dat er toch mensen in de buurt zijn die dit toestel wel willen over nemen voor een fles goede wijn. Misschien komen ze niet veel op dit forum.
François
Philips radio L4X00T
Heuuu, ja Stef, ik heb wel belangstelling, maaar een ritje Dongen-Edam-Dongen maken zie ik niet zitten; dan wordt het nog een dure radio....... Aangezien je uitdrukkelijk schrijft dat je het niet wil versturen, houd het voor mij op.
--
Met vriendelijke groet,
Leo Snoeren
https://www.rrd.link/ (onder constructie)
leosnoeren(apenslingertje)freedom.nl
Philips radio L4X00T
Jullie hebben natuurlijk allen gelijk . Maar om eerlijk te zijn had ik gedacht dat er ergens toch wel iemand een beetje redelijk in de buurt zit die het toestel zou kunnen ophalen of zelfs dat voor iemand anders wil doen. Nu zijn er geen aankoopkosten . Ik houd het nog een tijdje in beraad en .. natuurlijk gooi ik het toestel niet meteen zomaar in de kliko .