Wie herkent dit apparaat (Toestel of techniek)
Goedenavond,
Wie herkent dit apparaat? Is het een bouwpakket geweest uit een tijdschrift?
Er zit in ieder geval een ugt in.
Groeten,
Peter
Wie herkent dit apparaat
Goedenavond Peter,
Het ziet er uit als een (duitse?) philips PA versterker op 24 ? volt voor accu gebruik.
Maar ik kan er ook goed naast zitten
--
Cees PA1DBA
Wie herkent dit apparaat
Goedenavond,
Wie herkent dit apparaat? Is het een bouwpakket geweest uit een tijdschrift?
Er zit in ieder geval een ugt in.Groeten,
Peter
De bouwstijl doet Frans aan, ik denk dan aan BOUYER.
Ga eens in mijn docu zoeken
Wie herkent dit apparaat
Het is een Bouyer,
Maar flink in verbouwd
Oorspronkelijk is het een buizen 100 volt lijn versterker
Die in winkels gebruikt werden
De transistor Bouyer was wit met een rode tuimel schakelaar op de camping waar wij
Vroeger stonden werd de witte bouyer gebruikt met ronder speakers koker model
Er was zelf een cassette deck bij
.
Wie herkent dit apparaat
Jouw exemplaar heeft een groen controle lampje. Ik vond een foto met een rood lampje. Ben weer aan het zoeken waar de foto stond.
Ik ben wat zaken door elkaar aan het halen. De vertsreker met het rode controlelampje vind ik niet meer, wel de buizenversie
https://www.google.nl/search?q=ampli+bouyer+st10&client=firefox-b&tbm=isch&imgil=tw8b...
Wie herkent dit apparaat
Heren,
Bedankt voor de info.
Hier kan ik mee verder.
Groeten,
Peter
Wie herkent dit apparaat
Als het echt een huizenversterker is geweest dan had er van oorsprong een triller omvormer in gezeten, immers er zit een aansluiting op voor 12V.
Het ziet er allemaal wel erg netjes en origineel uit voor een omgebouwde versterker.
Het binnenchassis heeft ook dezelfde coating als de buitenkant.
Opvallend is ook de vierpolige aansluiting aan de binnenkant en en veel lege ruimte. Dat zou kunnen betekenen dat er misschien een accu in geplaatst kan worden.
Er zitten in elk geval aansluitingen op voor twee microfoons voor spraak, een microfoon voor muziek en een aansluiting voor een platenspeler.
Groeten,
Peter
Wie herkent dit apparaat
Dit lijkt er verdacht veel op: LINK
Als ik het forum goed begrijp (Ik spreek geen Frans)zou het een ST10 kunnen zijn. Dan is het ding omgebouwd naar transistors of er is later een transistor variant gemaakt.
Groeten,
Peter
Wie herkent dit apparaat
De versterker uit de link is anders qua kast, bij de versterker van de vraagsteller zitten de bevestigingsgaten met schroefdraad in de hoeken, bij de getoonde versterker uit de link zitten ze wat verder langs de rand. Op die plaats zie je wel bij de andere gaten zitten, maar zonder schroefdraad o.i.d.
Verder vind ik dat er wel weinig onderdelen in de transistor versie zitten.
Of is niet alles te zien?
Groeten,
Peter
Wie herkent dit apparaat
Kan toch gewoon een prototype van het volgende model zijn.
groeten , Hans PA0H