contact gezocht Oude Pekela (Gezocht)
Hallo mede-forummers,
Ik wil iets kopen via MP maar de verkoper heeft geen ervaring met het versturen en wil er ook niet aan beginnen ondanks een stappenplan dat ik heb voorgelegd.
Daarom mijn oproep, is er iemand die in de buurt woont van Oude Pekela, Groningen, die voor mij dat pakketje wil ophalen?
De overhandiging zou kunnen via Driebergen of opsturen. Ik betaal natuurlijk de onkosten.
Jack Marotick
contact gezocht Oude Pekela
Hallo Jack,
Op zaterdag 8 oktober is er een VERON beurs in Eelde. Ik ga daar naar toe en kom ook op de beurzen in Driebergen.
Dus als je het kan regelen dat het pakketje van Oude Pekela naar Eelde gebracht kan worden dan zou ik het daar in ontvangst kunnen nemen.
Met vriendelijke groet,
Loek
contact gezocht Oude Pekela
Hoi Loek bedankt voor het aanbod.
Maar...
De persoon wil niet eens naar het postkantoor dus denk ik ook niet dat hij naar Eelde zou willen komen.
Ik hoop dat er een lezer van dit forum in Oude Pekela woont en zegt, ik ga wel even langs.
Ik kan dan aan die persoon vragen of hij de doos naar mij wil opsturen of dat hij het meeneemt naar Driebergen of naar Eelde brengen.
Zo te zien zijn er niet veel transistor vrienden in Oude Pekela maar mogelijk komt dat nog.
In ieder geval bedankt voor het aanbod.
Jack Marotick