SchemaTelefunken gavotte 1691 (Gezocht)

door soundman2 @, Wouw, 20-10-2016, 09:43 (2958 dagen geleden) @ Maarten Bakker

Dan heb je mogelijks op een advertentie geklikt inplaats van op de downloadlink. Elektrotanya zelf is volkomen virusvrij, maar helaas plaatsen advertentiediensten zoals Google vaak misleidende of kwaadaardige advertenties.

Tip: als je op de downloadpagina van het betreffende schema zit, staat er onder de preview een tekstje "processing". Na enige tijd verschijnt op die plaats de downloadlink. Die moet je dus hebben en geen grote knoppen in advertenties.

Ik heb ooit eens het kleine "examen" op de site van Elektrotanya gedaan. Bij goed gevolg kun je inloggen en dan heb je geen wachttijd bij het downloaden.
Het lijkt een ander soort beveiliging te zijn tegen robots. Je moet wat technische vragen beantwoorden, voor een beetje techneut niet erg moeilijk.
Robots kunnen alleen met lang wachten en slechts twee per dag een site leegtrekken. Overigens kom je ook bij Elektrotanya docu tegen van o.m. de NVHR

Ik heb daar helemaal geen last van advertenties. Waarschijnlijk doordat ik al jaren adblock heb geïnstalleerd in mijn browser.

Complete draad:

RSS Feed van berichtenreeks